English

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

۹۳ عنوان کتاب دفاع مقدس امسال در مازندران تولید شد

سردار «ملکی» از تولید 93 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در سال جاری خبر داد.

93 عنوان کتاب دفاع مقدس امسال در مازندران تولید شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سردار «عبدالله ملکی» در آئین تجلیل از برگزیدگان تشکل‌های مردم نهاد حوزه دفاع مقدس با بیان اینکه مردم مازندران در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ما جلوتر هستند، اظهار داشت: مردم در صحنه هستند و برای انقلاب وقت می‌گذارند و اینها ارزشمند است.

وی با اشاره به حوزه فعالیت تشکل‌های مردم نهاد در سطح شهرهای استان، ادامه داد: در بعضی از شهرستان‌ها به صورت ویژه در این موضوع فعالیت می‌کنند و قابل تقدیر است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از تولید 93 عنوان کتاب توسط این اداره‌کل در سال جاری خبر داد و گفت: طبق ابلاغ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ، سهم این اداره‌کل تولید 60 عنوان کتاب در سال جاری بود و تولید 93 عنوان، موفقیتی بزرگ در این حوزه در استان به شمار می‌آید.

وی با اشاره به اینکه استان مازندران در برگزاری جشنواره‌های دفاع مقدس پیشگام است، تصریح کرد: همچنین از مجموع 24 هزار یادواره در سطح کشور، 10 درصد آن در مازندران برگزار شده است که ارزشمند است.

سردار ملکی با بیان اینکه در جشنواره «مرد میدان» تعداد 450 اثر به دبیرخانه ارسال شد، افزود: اختتامیه مرحله کشوری این جشنواره سوم خرداد برگزار می‌شود و دبیرخانه برای دریافت آثار فعال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه