English

با حضور مسئولان کشوری و استانی صورت گرفت:

افتتاح خط پروازی تاکسی هوایی در مازندران

خط پروازی تاکسی هوایی همزمان با جشن ملی 22 بهمن در فرودگاه بین المللی شهدای ساری در مازندران آغاز به کار کرد.

افتتاح خط پروازی تاکسی هوایی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور در آیین افتتاح خط پروازی تاکسی هوایی مازندران در فرودگاه شهدای ساری، اظهار داشت: دیگر دوران عمل نکردن به وعده ها گذشته است و مسئول در نظام جمهوری اسلامی اگر برنامه ای را ارائه می دهد، باید در کمترین زمان ممکن آن را اجرایی کند.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی باید عمل گرا باشند و با تلاش جهادی برای گره گشایی از مشکلات مردم و توسعه استان گام بردارند و با کاغذبازی های اداری، مازندران در مسیر آبادانی قرار نمی گیرد.

استاندار مازندران افتتاح خط پرواز تاکسی هوایی را گام اول برای توسعه مازندران توصیف و تأکید کرد: باید برای شکوفا سازی ظرفیت های گردشگری و اقتصادی استان، مشکلات زیرساختی را حل کنیم.

وی بیان داشت: بالگردی که برای خط پروازی تاکسی هوایی مازندران در نظر گرفته شده باید در تمام شهرستان های استان فعال باشد و به این منظور پایگاه های نشست و برخاست بالگرد در شهرستان های مازندران فعال خواهد شد.

حسینی پور تصریح کرد: به طور حتم تعداد هواپیما و بالگرد تاکسی هوایی در ماه های آینده در مازندران افزایش خواهد یافت و مردم با کمترین هزینه و زمان ممکن به شهرستان های مازندران به صورت برون شهری هوایی تردد خواهند کرد.

وی عنوان داشت: همچنین برنامه ای وجود دارد تا خط پروازی تاکسی هوایی برای تردد از مازندران به استان‌های همجوار گیلان و گلستان توسعه یابد و به طور حتم این رویه زمینه را برای توسعه اقتصادی استان های شمالی هموارتر خواهد کرد.

استاندار مازندران گفت: مازندران ظرفیت های بکری دارد که باید با اجرای طرح های از این دست این منابع را شکوفا سازیم و ایجاد مازندران توسعه یافته یافته و غنی با عزم جهادی شدنی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه