English

رئیس دایره مسابقات سازمان تربیت بدنی ارتش خبر داد:

اعزام نفرات برتر مسابقات دانشجویی به مسابقات جهانی سن پترزبورگ

رئیس دایره مسابقات سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نفرات نخبه و برتر سومین دوره مسابقات سراسری دانشجویی دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران به مسابقات دانشجویان افسری جهان که مرداد 1401 در سن پترزبورگ روسیه برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

اعزام نفرات برتر مسابقات دانشجویی به مسابقات جهانی سن پترزبورگ

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ حسن چم کلانی در حاشیه برگزاری سومین دوره مسابقات سراسری دانشجویی دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادواره شهید سرلشگر «حسن آبشناسان» به میزبانی دانشگاه علوم دریایی امام (ره) نوشهر در گفتگو با خبرگزاری موج، اظهار داشت: این دوره از مسابقات با حضور 6 دانشگاه از دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران به مدت سه روز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در روز نخست این مسابقات، المپیاد علمی نظامی برگزار شد و دانشجویان به سؤالات علمی پاسخ دادند و در روز دوم مسابقه شنای50 متر آزاد با حضور60 نفر از دانشجویان منتخب برگزار شد و امروز نیز مسابقه دو و میدانی 1500 متر برگزار شد و رکوردهای بسیار خوبی را دانشجویان از خود به جای گذاشتند و مسابقه تپانچه نیز عصر امروز برگزار شد.

رئیس دایره مسابقات سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه داوران این مسابقات از داوران ملی و بین المللی هستند، گفت: سطح مسابقات هم در رشته‌های شنا، تیراندازی و دوومیدانی به رکوردهای ملی بسیار نزدیک است.

سرهنگ چم کلانی درباره هدف از برگزاری این مسابقات بیان داشت: تعامل بیشتر دانشگاه‌ها و شناساندن ورزشکاران به جامعه است و نفرات نخبه و برتر این مسابقات به مسابقات دانشجویان افسری جهان که مرداد 1401 در سن پترزبورگ روسیه برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: میزبانی و امکانات دانشگاه علوم دریایی امام (ره) نوشهر بسیار عالی و در حد ملی است و فرماندهی و مجموعه این دانشگاه کمال تشکر را دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه