English

استاندار مازندران در جمع مدیران ستادی و فرمانداران:

توریسم، تحصیل و تجارت، اولویت های اصلی توسعه مازندران

استاندار مازندران با بیان این که گردشگری و تجارت از اولویت های اساسی استان است، گفت: با تلاش و عزم جهادی می توان مازندران را به عنوان الگوی استانی تمدن ایرانی و اسلامی معرفی کرد. ‎

توریسم، تحصیل و تجارت، اولویت های اصلی توسعه مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور در نشست با مدیران ستادی استانداری و فرمانداران استان، اظهار داشت: کار جهادی و تفکر انقلابی در حوزه مدیریتی باید دغدغه تمام مدیران استان باشد.

وی با بیان این که مسئولیت در خدمت صادقانه به مردم تجلی پیدا می کند، ادامه داد: در شرایط حساس کنونی که کشور نیازمند ایثار و کار جهادی در حوزه های مختلف به ویژه در بخش های اقتصادی است، کم کاری قابل پذیرش نیست و مسئول، باید مسئولیت خود را با تلاش و کار خود در عمل معنا کند.

استاندار مازندران خطاب به فرمانداران گفت: با توجه به فشار تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی پیش رو باید به دنبال حل مشکلات مردم به عنوان والی استان و شهرستان باشیم و فرمانداران باید مهمترین اولویت های توسعه شهرستان ها که می تواند با تمرکز و گره گشایی برای مردم پرثمر باشد، را طی هفته آینده تهیه و ارسال کنند.

وی با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در دوران مسئولیت احمد حسین زادگان در شرایط کرونایی، تصریح کرد: تعامل، هم افزایی و همکاری کلید توفیق در امور است و اکنون که مسئولیت خدمتگزاری مردم را پذیرفته ایم باید جدی و با اولویت به این مهم بپردازیم.

حسینی پور افزود: نظارت بر افزایش افسار گسیخته قیمت در بازار به عهده فرمانداران است و بسیاری از مسائلی که فکر می‌کنیم لاینحل هست با وقت گذاشتن و کار کارشناسی می‌تواند گره گشایی شود.

وی یادآور شد: حضور میدانی فرمانداران در بازار برای کنترل قیمت‌ها یک راهبرد مدیریتی است.

استاندار مازندران افزود: فرصت هر کاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی منجر به ایجاد تجربه های قابل توجهی می‌شود که این تجربه ها را باید به مدیران بعدی خود منتقل کنیم و بنابراین از استاندار سابق و همه مدیران می خواهم تجارب خود را به عنوان اسناد سازمانی مکتوب کنند تا در راستای توسعه استان نقش ایفا کند.

وی تأکید کرد: برای تحقق توسعه در میدان عمل و برداشتن گام های مؤثر و سازنده، نیازمند تدوین برنامه چهارساله در شهرستان‌ها هستیم.

استاندار مازندران با اشاره به این که امروز انقلابی کسی است که برای مردم کار کند، افزود: تحول، تحول، تحول، شعار اساسی ماست و برای تحول؛ آتش به اختیار باشید.

وی گفت: از ظرفیت جوانان، افراد دارای ایده و خلاقیت و سرمایه گذاران برای برداشتن گام های بلند و مؤثر بهره گیری کنید.

حسینی پور بیان داشت: مدیر باید دارای قدرت لازم برای ایجاد رقابت باشد و برنامه راهبردی داشته باشد و هرگز به حاشیه ها و مسائل بیهوده مشغول نشود.

وی افزود: خدمت به مردم و گشودن گره های پیش روی آنان، اهتمام شبانه روزی برای اعتلا و شکوفایی و ایجاد نشاط و امید در جامعه، راه و هدف یک مدیر در نظام اسلامی است.

این مسئول یادآور شد: نباید به روزمرگی بیفتید بلکه باید با پویایی و جذب تجربیات مثبت، هر روز گامی نو بردارید و برای رفع موانع در بخش های مختلف، ستاد رفع موانع در شهرستان ها ایجاد شود.

استاندارمازندران در بخش دیگر سخنانش خواستار بهره گیری مدیران استان از تجربه کهنسالان، اندیشه میانسالان و انرژی جوانان شد و گفت: گردشگری ، تبدیل شدن به قطب علمی و دانشگاهی و مرکز تجارت ملی و بین المللی برای صادرات محصولات به ویژه در بخش کشاورزی، اولویت های اساسی توسعه استان محسوب می شوند.

حسینی پور اظهار داشت: توسعه تجارت و بازرگانی در مازندران با حفظ محیط زیست شکننده استان با ایجاد مراکز تجاری امکان پذیر است.

وی ادامه داد: با شناسایی شهرهای مستعد، میزبان و پشتیبان می توان پروژه ها را تعریف و هدفمند کرد تا پازل توسعه استان معنا یابد.

استاندار مازندران تأکید کرد: با تلاش و عزم جهادی می توان مازندران را به عنوان الگوی استانی تمدن ایرانی و اسلامی معرفی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه