English

اعضای شورای شهر بابل در اجرای مصوبات، خود را با شهردار تطبیق دهند

رئیس کمیسیون ورزشی و اجتماعی شورای شهر بابل گفت: برای توسعه شهر، نیازاست اعضای شورای شهر در اجرای مصوبات خود را با شهردار بابل تطبیق دهند.

اعضای شورای شهر بابل در اجرای مصوبات، خود را با شهردار تطبیق دهند
به گزارش خبرگزاری موج، علی شکری پور اظهار کرد: در احیای حقوق شهروندی وبرگشت اموال بیت المال همه اعضای شورای شهر بابل حامی شهردارهستند و از وی دفاع می کنند.
وی با اشاره به اینکه هیچ اختلافی بین اعضای شورای شهر و شهردار بابل وجودندارد، افزود: معتقد هستم جایگاه و شانیت شهردار بابل به عنوان مدیر توسعه شهر باید حفظ شود.
شکری پور از خدمات شبانه روزی شهردار برای توسعه بابل تقدیر کرد و گفت: با توجه به پتانسیل و توانمندی که در شهردار بابل به عنوان مدیر ملی وجود داردانتظار داریم همانند کارهای روبنایی به کارهای زیربنایی نیز توجه ویژه داشته باشد.
وی با بیان اینکه در اجرای بسیاری از مصوبات خود را با شهردار بابل تطبیق داده ام، تصریح کرد: نیاز است برای توسعه شهر بابل اعضای شورای شهر بابل در اجرای مصوبات، خود را با شهردار بابل تطبیق دهند تا در سایه تعامل و هماهنگی کارهابه نحو احسن انجام شود.
شکری پور با تقدیر از نگاه شهرداری به توسعه ورزش بیان کرد: برگزاری توردوچرخه سواری عمومی با مشارکت پزشکان از سوی شهرداری و شورای شهر بابل، برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و نام آوران سال ۹۴ از جمله اقدامات ارزنده شهردار بابل و کمیسیون ورزشی شورای شهر بابل است.
وی با اشاره به اینکه ورزش محلات باید مورد توجه قرار گیرد، از شهردار بابل خواست با تقویت شورا یاران محلات زمینه مشارکت آنها برای توسعه بابل را فراهم کند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه