English

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران تأکید کرد:

ضرورت دقت در مدیریت منابع آبی و انرژی برق

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: باید با اعمال روشهای مناسب و جلوگیری از اتلاف انرژی در جهت صرفه جویی اهتمام شود و تحقق این مهم ضرورتا نیازمند عزم جدی و همگانی است.

ضرورت دقت در مدیریت منابع آبی و انرژی برق

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، رقیه صفری در جلسه مانور تعیین سهمیه انرژی و اعمال محدودیت در مصارف برق دستگاه های اجرایی با عنوان اینکه صنعت برق از صنایع زیربنایی است و گردش چراغ های اقتصادی و تأمین رفاه اجتماعی به استمرار صنایع آب و برق وابسته است، اظهار داشت: با هر گونه اختلال در تأمین برق مطمئن و کافی مشکلاتی در عملکرد صنایع و گسترش آنها به وجود می‌آید میان می‌آید و باید با اعمال روش های مناسب و جلوگیری از اتلاف انرژی در جهت صرفه جویی اهتمام شود و تحقق این مهم ضرورتاً نیازمند عزم جدی و همگانی است.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی و آگاه‌ سازی افکار عمومی در خصوص نحوه صرفه جویی و اثرات مثبت آن به مرور زمان باعث تغییر رفتار مصرف کنندگان برای استفاده بهینه از انرژی خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران افزود: مدیریت صحیح مصرف انرژی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و نهادهای دولتی امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است و آموزش و آگاه سازی نیروی انسانی در زمینه مدیریت مصرف انرژی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: ارائه بسته های آموزشی و راهکارهایی در جهت بهبود مصرف انرژی درخصوص بهینه سازی عملکرد کارکنان جهت صرفه جویی و مدیریت مصرف انرژی و فرهنگ سازی و ایجاد تغییرات بسیار ساده در رفتار مصرف کنندگان از جمله مسائل قابل اجراست.

صفری بیان داشت: مدیریت مصرف انرژی موجب ارتقاء بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها در سازمان‌ها و ادارات خواهد شد و کلیه مدیران دستگاه های اجرایی با آگاهی از ضرورت صرفه جویی می بایست کارکنان خود را به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی تشویق کنند و برای اصلاح الگوی مصرف در ادارات راهکار ارائه دهند و کارهای زیادی برای بهبود مصرف انرژی در ادارات وجود دارد و آئین نامه مدیریت سبز اگر به درستی اجرا و اهداف آن محقق شود، قطعاً اصلاح الگوی مصرف در ادارات را به همراه خواهد داشت.

به گزارش موج مازندران، در این جلسه از شرکت توزیع نیروی برق تقدیر شد، اتخاذ تدابیر در تأمین برق در فصل تابستان، موصوع کاهش بارندگی و کمبود تولید برق،تأکید بر صرفه جویی با آگاه سازی بر ضرورت اجرایی توسط مدیران در دستگاههای اجرایی، توجه جدی به الگوی مصرف و تحقق آئین نامه مدیریت سبز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه