English

شهردار کتالم و ساداتشهر:

همراهی مردم برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا ضروری است

شهردار کتالم و ساداتشهر رامسر بر ضرورت همکاری و همراهی مردم برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

همراهی مردم برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، مجتبی رضوانی  اظهار داشت : چاز همه شهروندان خواهشمندیم که برای حفظ سلامت و بهداشت آحاد مردم، در حین عملیات ضدعفونی سطح شهر، با نیروهای خدمات شهری که این روزها بصورت تمام وقت در حال خدمت رسانی هستند، نهایت همکاری را داشته باشند تا بتوانیم به خوبی از این مشکل عبور کنیم و شهری سلامت و پویا داشته باشیم.

وی ادامه داد  در موضوع  مبارزه با کرونا همگی باید همدل و همراه شوند و اینکه بگوییم با ضدعفونی، درب و شیشه مغازه یا ماشینمان لک می افتد و ما تمایل به ضدعفونی نداریم، اصلا درست نیست و باید به درستی درک کنیم که در این برهه زمانی، سلامت جامعه از همه چیز مهم تر است.

رضوانی بیان داشت : لازم به ذکر است که مواد ضدعفونی کننده، هیچ ضرری به مردم نمی رساند و اگر لکی بر سطوح ماند به راحتی با یک دستمال قابل تمیز شدن است.

شهردار کتالم و ساداتشهر اذعان داشت : توجه داشته باشیم که ضدعفونی شهر به نفع عموم مردم و جامعه است و شهرداری کتالم و سادات شهر طبق دستورالعمل های ابلاغ شده، خود را موظف و مکلف به انجام همه روزه این امر می داند و بار دیگر از همه شهروندان دعوت می کند که با روی خوش و همراهی مهربانانه، نیروهای خدوم خدمات شهری را در این امر یاری کنند و باعث دلگرمی و افزایش انگیزه این عزیزان شوند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه