English

استاندار مازندران؛

هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزای روستایی در مازندران ابلاغ شد

محمد اسلامی اظهار داشت: سال قبل هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزای روستایی در استان ابلاغ شده است.

هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزای روستایی در مازندران ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری موج، استاندار مازندران با بیان اینکه قصد دولت از ارائه تسهیلات، توزیع اعتبارات نیست بر لزوم نظارت دقیق و بررسی طرح های اشتغالزای روستایی تاکید کرد و گفت: سال قبل هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزای روستایی در استان ابلاغ شده است.

اسلامی مهمترین اقدام دولت در سال جاری را رونق تولید و اشتغال برشمرد و گفت: هدف اساسی این است که تسهیلات اشتغالزایی با نظارت دقیق در اختیار افراد و متقاضیان قرار گیرد.

استاندار مازندران با اشاره به ثبت نام هشت هزار و ۲۰۰ نفر برای اشتغال روستایی در استان از رسیدگی هزار و ۲۸۷ پرونده متقاضیان خبر داد و گفت: رونق اشتغال هدف ارائه تسهیلات اشتغالزای روستایی است.

وی با اظهار اینکه دولت با ارائه تسهیلات برای رونق کسب و کار و حمایت از اشتغال برنامه دارد گفت: اعتبارات اشتغالزای روستایی سال گذشته تا پایان سال مالی باید جذب شود و دستگاه های مختلف در این زمینه برنامه ریزی داشته باشند.

محمداسلامی، بر لزوم غربالگری و پایش درست متقاضیان تسهیلات اشتغالزای روستایی تاکید کرد وگفت: هدف ارائه تسهیلات رونق تولید و کسب کار است و باید به مشاغل دانش بنیانی و آی تی در ارائه تسهیلات توجه بیشتری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه