English

استاندار مازندران؛

زباله‌سوز نوشهر تا پایان تابستان امسال وارد مدار می شود/نگاه‌های جزیره‌ای و سلیقه‌ای عامل آسیب‌رساندن به مازندران است

محمد اسلامی با اشاره به اینکه نگاه‌های جزیره‌ای و سلیقه‌ای عامل آسیب‌رساندن به مازندران است، گفت:زباله‌سوز نوشهر تا پایان تابستان امسال وارد مدار می شود.

زباله‌سوز نوشهر تا پایان تابستان امسال وارد مدار می شود/نگاه‌های جزیره‌ای و سلیقه‌ای عامل آسیب‌رساندن به مازندران است

به گزارش خبرگزاری موج، استاندار مازندران اظهار داشت:طبق برنامه شرکت سرمایه‌گذار زباله‌سوز نوشهر تا پایان تابستان امسال، ساری و تنکابن نیز تا پیش از پایان سال تکمیل و وارد مدار می‌شوند.

وی با بیان اینکه سالانه 3.5 میلیون تن زباله در مازندران تولید می‎شود، گفت:طبیعی است که باید برای وضع موجود جمع‌آوری و دفع زباله راه حلی بیندیشیم که این راه شروع شده است.

اسلامی گفت:طرح تفکیک زباله از مبدأ را آغاز کردیم، وظیفه حاکمیت و مردم مشخص است، نکته مهم این است که مردم باید مشارکت کنند و اگر تفکیک زباله از منزل صورت بگیرد، کارها سریع‌تر به نتیجه می‌رسد.

استاندار مازندران بیان داشت: طرحی برای تبدیل زباله تر به شیرآبه یا کمپوست در خانه را نیز داریم که پیگیر هستیم.

وی افزود:ما باید بتوانیم علم و تکنولوژی روز را در همه این فرآیندها به خدمت بگیریم زیرا در خصوص هر کدام نیاز به توسعه تکنولوژی داریم؛ صنعت، کشاورزی و گردشگری الزامات و زیرساخت دارد که با توانمندسازی دولت در استان می‌شود آنها را به‌دست آورد.

نماینده عالی دولت در استان مازندران بیان داشت:زیرساخت دیگری را نیز در حوزه آی.سی.تی داریم که باید از این فرصت جهت کوچک‌سازی و کارآمدی دولت و اصلاح فرآیندها در پیشبرد خدمات جهت پاسخ‌گویی به مردم استفاده کنیم تا نرخ پاسخ‌گویی صحیح که از الزامات دولت الکترونیک است را بالا ببریم.

انتقال آب خزر به سمنان در جایی تصویب نشده است

اسلامی با اشاره به اینکه انتقال آب خزر به سمنان در جایی تصویب نشده است، گفت:یک مکاتبه‌ای با معاون اول رئیس جمهور داشتم؛ هم محیط زیست و هم وزارت نیرو اعلام کردند که چنین برنامه‌ای نداشتیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه در بحث مدیریت منابع آبی یکی از آیتم‌هایی که برای استفاده از منابع آبی می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد، استفاده از آب دریا است، افزود: پروژه انتقال آب خزر به سمنان و اخباری که گفته می‌شد پروژه با حضور استانداران شروع می‌شود، فکر می‌کنم یک دروغ سیزده به‌در بود که در رسانه‌ها پخش کرده بودند.

اسلامی استاندار

اسلامی گفت:یکی از نیازهای استان در بخش گردشگری مجتمع‌های تفریحی و زیرساخت‌های تورگردانی و پذیرایی است، هیچ محدودیتی برای سرمایه‌گذاران قائل نیستیم.

نماینده عالی دولت در استان مازندران افزود:یک بخش که خیلی مورد استقبال قرار گرفته است، بخش بوم‌گردی است که 72 واحد داریم و دست‌کم 200 واحد دیگر نیز در حال دریافت مجوز هستند.

محمد اسلامی بیان داشت:هتل‌های پنج ستاره را سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با شرکت‌های خارجی تفاهم کرده که دو واحد سهم مازندران است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی