English

معاون مدیرکل گردشگری مازندران ؛

ستاد تسهیلات سفر مازندران آمادگی کامل برای ارائه خدمات گردشگری به مسافران نوروزی دارد

مهران حسنی اظهار داشت: ستاد تسهیلات سفر مازندران آمادگی کامل برای ارائه خدمات گردشگری به تمامی مسافران نوروزی دارد.

ستاد تسهیلات سفر مازندران آمادگی کامل برای ارائه خدمات گردشگری به مسافران نوروزی دارد

به گزارش خبرگزاری موج، معاون مدیرکل گردشگری مازندران اظهار کرد: فعالیت دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر مازندران با حضور استاندار مازندران روز شنبه 26 اسفندماه امسال با حضور نمایندگان 12 کمیته زیرمجموعه این ستاد در سالن اجتماعات اداره کل گردشگری مازندران آغاز به کار خواهد کرد.

وی ادامه داد: اجرای مانور آمادگی نیز در محل فرماندهی نیروی انتظامی مازندران با حضور تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان خواهیم داشت.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به آغاز فعالیت‌های با عنوان «نوروزگاه‌ها» در مازندران، گفت: به‌منظور ترویج و احیای آیین‌ها و فرهنگ‌های بومی و سنتی که ریشه در باورها و اعتقادات دارد در تمامی شهرستان‌های مازندران آغاز شده است.

وی افزود: ظرفیت اقامت‌گاه‌های رسمی مازندران شامل هتل، هتل آپارتمان، متل، مهمان‌پذیر و مجتمع‌های گردشگری با ظرفیت بیش از 844هزار نفر شب بوده و همچنین 71 واحد اقامت‌گاه بوم‌گردی در سطح استان مازندران فعال برای مسافران نوروزی خواهد بود.

گردشگری

مهران حسنی بیان کرد: در بحث جلوگیری از پدیده چادرخوابی شهرداری‌های مازندران برای افراد علاقه‌مند اقدام به درنظر گرفتن مکانی برای بیتوته اقدام کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه