English

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس ؛

مطالبه مردم شفا‌سازی اداره کشور و مقابله با بی‌عدالتی است

علی محمد شاعری اظهار داشت:مطالبه مردم شفا‌سازی اداره کشور و مقابله با بی‌عدالتی است.

مطالبه مردم شفا‌سازی اداره کشور و مقابله با بی‌عدالتی است

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در مراسم چهلمین روز شهادت سردار ییلاقی با اشاره به اینکه بایدجلوی زد و بندها و انحرافات داخلی گرفته شود، گفت: مطالبه مردم شفا‌سازی اداره کشور و مقابله با بی‌عدالتی، زد و بندها و همچنین رفتارهایی است که با رفتار شهدا، امام و سیستم و روش ولایت‌مداری انطباق ندارد.

وی با بیان اینکه آنچه که توانست انقلاب ما را تاکنون در مقابل تهاجمات مستحکم کند، خون شهیدان است، افزود: شهید سردار علی‌اکبر ییلاقی آخرین نخواهد بود و نخستین هم نبود اما تا زمانی که ظلم است و استکبار می‌تازد انقلاب، امام و شهدا زنده هستند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: افرادی که جان‌شان را برای حفظ این نظام تقدیم می‌کنند از تحریم‌ها و فشار اقتصادی نمی‌هراسند اگرچه ممکن است مطالبه‌گر باشند اما حفظ انقلاب را از واجبات می‌دانند.

این مسوول با بیان اینکه شهید ییلاقی شمع پرفروغ ملت ایران است، گفت: هر جایی که ظلم، بی‌عدالتی و فتنه است شهدا صف مقدم هستند.

این نماینده مجلس افزود: بهشهر، شهر ولایت‌مدار، شهیدپرور و قهرمان است و تقدیم سیدالشهدایی چون شهید هاشمی‌نژاد و سردار ییلاقی تصادفی نیست، یقین بدانید اگر امروز تهدیدی ایران اسلامی را تهدید کند و بخواهند ما را بترسانند ملت ایران همچون شهید ییلاقی پیشگام هستند.

شاعری اظهار کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی باید بدانند که ما مسیر کشور را با برنامه‌ریزی علمی، کار جهادی و مشارکت مردم و همچنین با بکارگیری نیروهای کارآمد به گونه‌ای خواهیم ساخت که دشمن را که قصد مایوس کردن ملت ما را دارد از موضع خودش عقب می‌رانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه