English

تردد انواع تریلی از محور هراز همچنان ممنوع است

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران درباره محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران، گفت: تردد انواع تریلی از محور هراز همچنان ممنوع است.

تردد انواع تریلی از محور هراز همچنان ممنوع است

به گزارش خبرگزاری موج، محسن هاشمی اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت جاده‌های مازندران ازلحاظ جوی و ترافیکی به‌صورت عادی و روان است.

وی با تأکید بر توجه رانندگان به توصیه‌ها و هشدارها، خاطرنشان کرد: توصیه ما به رانندگان این است با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز بدون هیچ مشکلی در محورهای استان تردد کنند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران درباره محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای استان، تصریح کرد: تردد انواع تریلی از محور هراز همچنان ممنوع است.

این مسوول ادامه داد: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و همچنین از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

هاشمی با اعلام اینکه تردد انواع تریلی،کامیونت و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: تردد انواع تریلی به جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه از محور سوادکوه ممنوع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه