English

نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس:

اعتراضات مردمی باید با احترام به‌ نظام برگزار شود

شمس الله شریعت نژاد با بیان اینکه اعتراضات باید با احترام به‌ نظام برگزار شود، خاطر نشان کرد: حکومتی هم که مبتنی بر مردمسالاری دینی است باید فرصتی به افراد بدهد تا به بیان مشکلات خود از طریق قانونی بپردازند.

اعتراضات مردمی باید با احترام به‌ نظام برگزار شود

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان ایران تلاش دارند تا افکار عمومی را به این سمت سوق دهند اما ملت هوشیار ایران بارها نشان داده که تسلیم اینگونه توطئه ها و دسیسه ها نمی شود.

وی بیان داشت: متاسفانه دشمنان انقلاب اسلامی در روزهای اخیر با سوء استفاده از مطالبات به حق مردم تلاش کردند تا با شکستن شیشه ، خراب‌کاری ، تخریب ساختمان‌ها و وارد کردن خسارت به اموال عمومی ، امنیت کشور را زیر سوال ببرند و در واقع به دنبال بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام هستند.

شریعت نژاد با بیان اینکه اعتراضات باید با احترام به‌ نظام برگزار شود، خاطرنشان کرد: حکومتی هم که مبتنی بر مردمسالاری دینی است باید فرصتی به افراد بدهد تا به بیان مشکلات خود از طریق قانونی بپردازند.

وی تصریح کرد: وقتی می‌بینیم از یک جریان داخلی، ترامپ و دوستانش این طور اظهار خوشحالی می‌کنند، باید بدانیم که داریم به آن‌ها خدمت می‌کنیم و این اصلا به صلاح کشور نیست.

این نماینده مجلس گفت: این تمرین دموکراسی است که مردم یاد بگیرند چطور اعتراض کنند و مسوولین چطور به این اعتراضات گوش دهند و توصیه‌های افراد معترض را به‌درستی بشنوند و برای آن راه‌حل پیدا کنند.

شریعت نژاد افزود: باید آن‌قدر هوشیار و هوشمند باشیم که به دشمنان اجازه بهره‌برداری منفی از این اجتماعات را ندهیم و این مسئله به طور قطع در هیچ نظامی پذیرفتنی نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه