English

تفکر بسیجی عامل نجات سوریه، لبنان و یمن از نظام سلطه شد

امام جمعه موقت ساری بیان کرد: تفکر بسیجی عامل نجات سوریه، لبنان و یمن از نظام سلطه شده و روحیه مبارزه و شهادت طلبی را در بین مردم منطقه ایجاد کرده است.

 تفکر بسیجی عامل نجات سوریه، لبنان و یمن از نظام سلطه شد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه ابلیس می‌گوید پنج طائفه هستند که حریف آنها نمی‌شوم و در قلب آنان نفوذ پیدا نمی‌کنم، ادامه داد: کسانی که نیت پاک، صادق و توکل به خدا دارند، گفتن ذکر و تسبیح زیاد، صبر افراد در برابر مصیبت، کسانی که آنچه برای خود می‌پسند برای دیگران هم می‌پسندند و کسانی که دنبال روزی حلال هستند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه سنت ائمه اطهار صبر در برابر مشکلات و ناملایمات است، افزود: اما جامعه ما باید از دروغ و کذب خودداری کنند.

این مسؤول ادامه داد: پول و لقمه حرام انسان را متلاشی می‌کند و حق را از وجود انسان از بین می‌برد و تا جایی که می‌توان دنبال لقمه و پول حلال باشیم.

قاسمی گفت: کسانی که مال حرام بخورند نه حق را می‌بینند نه حق را می شوند.

وی ادامه داد:امام حسن عسکری(ع) می‌فرمایید کسانی که خواهان این هستند دوستان زیادی داشته باشند باید اهل تقوا، بخشندگی و بردبار باشد.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به هفته وقف گفت: در بخشی از مسائل دینی مسئله وقف فراموش شده است.

این مسؤول با بیان اینکه فرهنگ وقف نباید به فراموشی سپرده شود، گفت: در مسئله ازدواج جوانان وقف کم است و باید در این زمینه تلاش شود و باید برای جشن‌هایی که داریم وقف‌های زیادی داشته باشیم.

قاسمی بیان کرد: تاسیس بسیج یکی از رویش‌های نظام جمهوری به برکت امام راحل است که تشکل مردم‌سالاری که امام خمینی(ره) تاسیس کرد و جریان آن را همه ملت درک می‌کند.

وی گفت: کسی نمی‌تواند نقش بسیج را منکر شود و اگر امروز عراق ، لبنان و سوریه خود را از جنگ‌های نیابتی داعش در امان نگه داشت به برکت تفکر بسیجی است‌.

امام جمعه موقت ساری ادامه داد: تفکر بسیجی است که مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان را شکست می‌دهد.

این مسؤول با بیان اینکه تاریخ باید جنایت آنها را بنویسد گفت: جنایت کمی نیست اما اتحادیه عرب بجای اینکه آنها را محکوم کنند محفلی به پا می‌کند و ایران را محکوم می‌کند.

قاسمی با اشاره به اینکه شخص نپخته ولیعهد عربستان که با ایران با دم شیر بازی نکنید چراکه دنیا نتوانسته ایران را به زانو دربیاورد و شما هم با نپختگی خود نمی‌توانید گفت: از بیرون گرز رجز برای ایران می‌خوانید؟ تشر به ملت شجاع ایران نکنید و با دم شیر بازی نکنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه