English

آغاز محدودیت‌های ترافیکی به‌ مناسبت روزهای پایانی صفر در محورهای مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت روزهای پایانی صفر امروز در محورهای مازندران آغاز شد.

آغاز محدودیت‌های ترافیکی به‌ مناسبت روزهای پایانی صفر در محورهای مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، علی‌رضا قدمی درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است و مشکلی از لحاظ وضعیت جوی وجود ندارد.

وی با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت روزهای پایانی صفر در محورهای مازندران، اضافه کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه، از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه و همچنین از ساعت هشت یک‌شنبه تا ساعت 2 بامداد روز دوشنبه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است، گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت12 روز یک‌شنبه تا ساعت 2 بامداد روز دوشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 یک‌شنبه تا ساعت 2 بامداد روز دوشنبه از آب اسک به رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسوول با اعلام اینکه محدودیت تردد تریلر و اتوبوس با توجه به وضعیت راه و فقدان ایمنی کافی در برخی پیچ‌ها در محور سمنان ـ مازندران همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: تردد تمامی تریلرها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه و همچنین از ساعت هشت تا 24 روز یک‌شنبه از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

قدمی با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس همچنان ممنوع است، یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 امروز از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج  به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 امروز  از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با تأکید بر پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که هنگام بارندگی با رعایت سرعت مطمئنه،پرهیز از عجله و شتاب و رعایت فاصله طولی رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

قدمی تصریح کرد: توصیه ما به رانندگان این است در زمان بروز ترافیک از انحراف به سمت چپ و عبور شانه خاکی راه پرهیز کرده و با صبر و تحمل بیشتر و همچنین استراحت کافی به رانندگی ادامه دهند.

وی یادآور شد: همچنین در صورت بروز ترافیک اطلاع‌رسانی لازم در مورد تغییر ساعت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه