English

امام جمعه شهرستان بابلسر:

مردم کرمانشاه در وضعیت نامناسبی به سر می‌برند/امروز صحنه آزمون الهی است

امام جمعه شهرستان بابلسر با تأکید بر اینکه امروز صحنه آزمون الهی است خاطرنشان کرد: مردم کرمانشاه در وضعیت نامناسبی به سر می‌برند.

مردم کرمانشاه در وضعیت نامناسبی به سر می‌برند/امروز صحنه آزمون الهی است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام قلی پور با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری و فرامین معظم‌له درباره ضرورت کمک‌رسانی دولتی و مردمی به زلزله‌زدگان، افزود:  مردم  بابلسر برای حمایت و همدردی با هم‌نوعان و مردم آسیب‌دیده این حادثه دلخراش هر چه سریع‌تر باید نسبت به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی اقدام کرده و کمک‌های خود اعم از پتوی سالم و تمیز، لوازم گرمایشی، چادر، کنسرو و خشکبار و آب معدنی، لوازم بهداشتی، داروهای ضروری و... را به پایگاه‌های  هلال احمر تحویل دهند.

امام جمعه شهرستان بابلسر با تأکید بر اینکه امروز صحنه آزمون الهی است خاطرنشان کرد: در دین مبین اسلام  نیز سفارش و تاکید بسیار به دستگیری و کمک‌رسانی به هم‌نوعان به ویژه برادران و خواهران مسلمان شده است.

قلی‌پور یادآور شد:  مردم کرمانشاه در وضعیت نامناسبی به سر می‌برند و وظیفه انسانی و  اسلامی  ایجاب می‌کند مردم ولایت‌مدار و خیر منطقه به فکر سایر هم‌وطنان هم باشند.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) الگوی مهربانی و اخلاق والای انسانی است و مسلمانان باید صفات پیامبر گرامی اسلام(ص) را الگوی رفتاری خود قرار دهند، تصریح کرد: همزمان با سالروز رحلت  پیامبر اسلام پایگاه اصلی هلال‌احمر در مصلی نماز جمعه مستقر خواهند شد و نسبت به  جمع‌آوری  اقلام و مایحتاج مورد نیاز زلزله‌زدگان اقدام کرده و سریعا پس از جمع‌آوری برای مردم زلزله‌زده ارسال خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه