English

محورهای مواصلاتی مازندران بارانی و پرحجم است

رئیس پلیس راه مازندران بیان داشت: محورهای مواصلاتی مازندران بارانی و پرحجم است.

محورهای مواصلاتی مازندران بارانی و پرحجم است

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ علیرضا قدمی با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است، اضافه کرد: محدودیت تردد انواع کامیون و کامیونت به‌جزو حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه در این محور اعمال می‌شود.

وی با اعلام اینکه محورهای هراز و کندوان روز جمعه یک‌طرفه می‌شوند، تصریح کرد:  تردد تمامی تریلرها به‌ جزو حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز یک‌شنبه از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

قدمی افزود: آمد و شد خودروها در محورهای کندوان، سوادکوه و سمنان مازندران به‌صورت پرحجم و روان بوده و تنها محور هراز به‌صورت پرحجم بوده و در محدوده گزنک به آب‌اسک به‌صورت سنگین است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: با توجه به بارندگی و لغزنده بودن محورهای استان لازم است رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از عجله و شتاب و رعایت فاصله طولی در محورهای استان تردد کنند.

وی با تأکید بر پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، خاطرنشان کرد: تمامی توصیه‌ها و هشدارها به‌منظور سلامت افراد بوده و رانندگان با توجه به آن سلامت خود و خانواده را تضمین می‌کنند.

قدمی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه