English

واژگونی مرگبار اتوبوس در محور سوادکوه

یک دستگاه اتوبوس تهران به گنبد کاووس دچار سانحه شد و تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان کشته و زخمی شدند.

واژگونی مرگبار اتوبوس در محور سوادکوه

به گزارش خبرگزاری موج، این اتوبوس که از تعاونی ٧ اعزام شده بود در منطقه دوگل در محور سوادکوه پس از دست دادن تعادل و برخورد به دیواره، از پهلو در جاده واژگون شد و بر اثر آن تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان جان خود را از دست دادند.

 پس از اعلام این خبر به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان (eoc)، بالافاصله سه تیم عملیاتی از پایگاه‌های جوارم، گدوک و ارفع ده به منطقه اعزام شدند.

با توجه به وخامت اوضاع و گسترده بودن ابعاد این حادثه، ٣ تیم عملیاتی از شهرستان سوادکوه و یک تیم از شهرستان‌های بابل، قائمشهر، جویبار، نکا و سه تیم از ستاد جمعیت استان با آمبولانس و تجهیزات کامل به سرپرستی معاون امداد و نجات جمعیت استان به منطقه اعزام شدند.

واژگونی این اتوبوس ۱۴ کشته و ۲۴ مجروح در جاده سوادکوه برجای گذاشت.

صالح طبری رئیس اورژانس مازندران بیان داشت:مریم براری، پارمیس ازموده، مهرانه مصطفوی، سید حسین موسوی، موسی محمدخانی، فاطمه و صفیه کوهکن، آتنا حسن پور، حسن حسنی، محمود فرجی، علی زارعی، عبدالعزیز صحنه، اعظم جهان تیغ، عشرت فصلی، اقبال صارانی، حسن زمانی، جلال غفاری، مهدی کهنسال، عبدالرحمان آرش، فاطمه حسینی، رضا آهنگر، عیسی جهان تیغ و معصومه حسن پور در حادثه واژگونی اتوبوس در جاده سوادکوه جان باختند.

 رئیس اورژانس مازندران گفت: هویت یکی از زخمی‌ها مشخص نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه