English

بنیاد شهید مازندران در جشنواره شهید رجائی دستگاه برتر شد

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در جشنواره شهید رجایی بعنوان دستگاه برتر شناخته شد.

بنیاد شهید مازندران در جشنواره شهید رجائی دستگاه برتر شد

به گزارش خبرگزاری موج، به مناسبت هفته دولت و به منظور تجلیل از برگزیدگان عرصه خدمت در استان، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در جشنواره شهید رجایی که در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری در ساری برگزارشد بعنوان دستگاه برتر شناخته شد.

در این مراسم که مدیران کل و کارکنان دستگاههای مازندران حضورداشتند لوح تقدیر توسط ربیع فلاح استاندار مازندران به عباسعلی رضایی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران اهدا گردید.

در ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان، بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران بر اساس امتیازات شاخص های اختصاصی در میان 54 دستگاه مازندران بعنوان دستگاه برتر معرفی شد.

بر اساس نتایج ارزیابی انجام گرفته،بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در بخش اختصاصی 1000 امتیاز و در بخش عمومی 7/813 امتیاز کسب کرده است.

تیم ارزیابی بنیاد مازندران آقایان: نصرت ا... شریفی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی،رضا عالیشاه رئیس اداره بازرسی،احمد ذوالفقاری رئیس هاتف و شمس ا... قنبری بودند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از دریافت لوح تقدیر طی گفتگوییبیان داشت: همه ما خود را مدیون خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان می دانیم و این یک افتخار بزرگ محسوب  می شود و باید قدر خدمت به ایثارگران را بدانیم.

وی کسب این عنوان را دعای خیر ایثارگران عزیز و تلاش همکاران خدوم بنیاد در استان دانست.

گفتنی است بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران برای دومین سال پیاپی عنوان  دستگاه برتر را در بین 54 دستگاه اجرایی مازندران بدست آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه