English

وزرا باید برنامه‌های عملیاتی اشتغال‌زایی برای جوانان را به‌صورت مکتوب اعلام کنند

حسین نیازآذری بیان کرد: از تک تک وزرا خواهم خواست که برنامه‌های عملیاتی اشتغال‌زایی خود را برای جوانان به‌صورت مکتوب اعلام کنند و با بیان مطالب کلی بدون عدد و ارقام قانع نخواهم شد.

وزرا باید برنامه‌های عملیاتی اشتغال‌زایی برای جوانان را به‌صورت مکتوب اعلام کنند

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران به‌مناسبت تقارن هفته دولت و شروع به کار دولت دوازدهم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: همه دولت‌مردان را به پیروی از منویات مقام معظم رهبری و همچنین سیره جهادی رئیس‌جمهور و نخست وزیر مکتبی دعوت می‌کنم.

وی با تشکر از کابینه دولت یازدهم و آرزوی موفقیت برای وزرای دولت جدید، افزود: مجلس شورای اسلامی طی هفته اخیر با بررسی دقیق برنامه‌ها و رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم تجلی همدلی و هم‌گرایی ملی در چارچوب قانون اساسی بوده است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از دولت توقع دارم در صورت انتخاب همکاران جدید و مدیران استانی و شهرستانی، اصل شایسته‌سالاری، کارآمدی و تخصص محوری را با گزینش مدیران متعهد و انقلابی به‌صورت شایسته مورد توجه قرار دهد.

این مسؤول با اعلام اینکه با تعامل سازنده با دولت از منافع و مصالح ملی و حوزه انتخابیه نیز صیانت خواهم کرد، اضافه کرد: در این زمینه به‌صورت جدی پیگیری مطالبات به‌حق مردم نجیب و فهیم شهرستان بابل براساس برنامه ششم توسعه و قانون بودجه سنواتی از وزرا در دستور کار قرار دارد.

نیازآذری با اشاره به اینکه در جریان رأی اعتماد به کابینه دولت دوازدهم به معاون اول، معاونان رئیس‌جمهور و وزرای پیشنهادی در جلسات متعدد کاری مسائل و مشکلات شهرستان بابل مطرح شد، افزود: خواستار بازدید از حوزه انتخابیه و برگزاری جلسات کاری با حضور شورای معاونان وزارت خانه‌ها شدم و انتظار داریم وزرا به وعده‌های داده شده متعهد بمانند. 

وی یادآور شد: به‌طور مشخص از تک تک وزرا خواهم خواست که برنامه‌های عملیاتی اشتغال‌زایی خود را برای جوانان به‌صورت مکتوب اعلام کنند و با بیان مطالب کلی بدون عدد و ارقام قانع نخواهم شد. 

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دربخش طرح‌های عمرانی تسریع در اجرا و اتمام پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: در این زمینه تضمین اجرایی از معاونان رئیس‌جمهور و وزرای دولت را مطالبه خواهم کرد.

این مسوول تصریح کرد: انتظار به‌حق مردم بابل این است که متناسب با ظرفیت‌های برنامه ششم توسعه چند طرح زیربنایی جدید در «افق 1400» مطالعه، تصویب و اجرایی شود.

نیازآذری ادامه داد: اولویت پیشنهادی در این زمینه اتصال بابل به راه‌آهن، فرودگاه احمدکلا، توسعه معادن، مناطق ویژه گردشگری، احداث صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی، افزایش تخت‌های بیمارستانی، احداث شهرک فناوری و ایجاد بندر خشک برای گسترش مبادلات تجاری است.

وی گفت: با توجه به شعار سال اولویت کاری با وزرای جدید ترسیم و پیگیری برنامه‌های عملیاتی برای اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی و کمک به ایجاد فرصت‌های شغلی در شهرستان از طریق تسهیل در جذب سرمایه‌گذار است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: البته جذب سرمایه و سرمایه‌گذار نیازمند همکاری مشترک دستگاه‌های اجرایی، شوراها، بخش خصوصی، بانک‌ها و مشارکت فعال کارآفرینان است که در این زمینه از دولت انتظار داریم هماهنگی‌های لازم را در دستور کار خود قرار دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه