English

دو هزار پیمایش میدانی برای کشف معدن در مازندران انجام شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: هرگونه موفقیت در حوزه صنعت، معدن و تجارت را در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی دانست و افزود :دو هزار پیمایش میدانی برای کشف معدن در مازندران انجام شده است .

دو هزار پیمایش میدانی برای کشف معدن در مازندران انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج، محمد محمد پور عمران بیان داشت : تلاش ما در جهت افزایش بیشتر سهم صنعت و معدن در اشتغال مازندران است و می کوشیم تا ممنوعیت های بی مورد را که منجر به عقب ماندگی استان شده ، از پیش رو برداریم.

وی گفت : با توجه به وجود امکانات و نعمت های الهی همچون کوه دماوند ، دریا ، جنگل و غیره ، باید با شناخت عوامل عقب ماندگی و ترغیب سرمایه گذاران ، بیکاری را در استان ریشه کن کنیم.

رئیس سازمان صنعت و معدن استان مازندران با اشاره به اینکه مازندران سرزمین محدودیت ها و ممنوعیت ها شده بود ، افزود : خوشبختانه دولت تدبیر و امید در چهار سال اخیر به اندازه 60 درصد تمامی دولت های پیشین فعالیت داشته است .

محمد پور به بهره برداری 900 کارخانه در دولت یازدهم در استان مازندران اشاره کرد و گفت : کاخانه های سیمان کیاسر و فولاد البرز میاندرود بخش قابل توجهی از نیاز کشور را تامین می کنند.

وی با اشاره به صادرات فراوده های لبنی به سوریه ، آفریقای جنوبی و قطر ، افزود : برای نخستین بار صادرات کالا به چین در دستور کار ماست.

 رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران احداث بزرگترین مجتمع چوب و کاغذ و نیز نمایشگاهی با معماری ایرانی اسلامی در آینده خبر داد و گفت : دو هزار پیمایش میدانی برای کشف معدن در مازندران انجام شده است .

محمدپور عمران همچنین یاد آور شد واردات کالای قاچاق از 25 میلیارد به 15 میلیارد دلار در چهار ساله دولت تدبیر و امید کاهش یافت که این میزان هم با توجه به نظام دینی برای ایران اسلامی زیاد است.

وی به تغییر نگرش شمار کثیری از افراد که تولیدات خارجی را بهتر از تولیدات داخلی می دانستند تاکید کرد و گفت : به خاطر این نگرش اشتباه برخی از تولیدات داخلی با نام های خارجی به بازار عرضه می شوند.

 رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران هرگونه موفقیت در حوزه صنعت، معدن و تجارت را در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی دانست و افزود : مردم در این توفیق بیشترین نقش را دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه