English

بیش از ۴۰درصد مطالبات گندمکاران مازندران پرداخت شد

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور گفت: تاکنون بیش از 40 درصد مطالبات گندم کاران مازندران پرداخت شد و با پیگیری های انجام شده مابقی مطالبات بزودی پرداخت خواهد شد .

بیش از 40درصد مطالبات گندمکاران مازندران پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری موج،سید محمد جعفری بیان داشت : هزینه خرید تضمینی گندم از کشاورزان مازندران یک هزار میلیارد ریال است که تاکنون 413 میلیارد ریال از این رقم واریز شده است.

وی ادامه داد : از آغاز زمان خرید تضمیمی گندم از 24 خرداد تاکنون 88 هزار و 118 تن گندم از کشاورزان مازندران خریداری شد که این روند همچنان نیز ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور روند پرداخت امسال مطالبات کلزاکاران مازندران را به نسبت سال های گذشته مطلوب و بهتر اعلام کرد و گفت: با توجه به این شرایط ، امسال گندم کاران نگرانی بابت دریافت مطالبات خود نداشته باشند.

وی همچنین از تسویه مطالبات کلزاکاران مازندران به عنوان بخش دیگری از فعالیت های اداره کل غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور نام برد و افزود : حدود 20 هزار تن کلزا از کشاورزان این استان خریداری شد.

جعفری میزان پرداختی مطالبات کلزاکاران مازندران را 500 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تنها 10 میلیارد ریال از مطالبات کشاورزان استان پرداخت نشده است که در روزهای آتی پرداخت خواهد شد.

به ازای هرکیلو دانه کلزا با افت رطوبتی 10درصد و ناخالصی 2 درصد 2 هزار و 783 تومان پول به کشاورزان پرداخت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه