English

جانشین ستاد مردمی بانوان حمایت از جبهه مقاومت در مازندران:

تشکیل ستاد مردمی بانوان پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی در مازندران

رقیه رستمیان از تشکیل ستاد مردمی بانوان پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی در مازندران خبر داد.

تشکیل ستاد مردمی بانوان پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، جانشین ستاد مردمی بانوان حمایت از جبهه مقاومت در مازندران گفت: استکبار جهانی باهدف ایران در کشورهای مظلومی چون سوریه، فلسطین، عراق و یمن لشکرکشی کرده که رزمندگان ما برای نگه‌داشتن دشمن در این مناطق و عدم ورود آنان به کشور ایران در حال مشاوره نظامی و مبارزه هستند.

وی افزود: همان‌طور که در هشت سال دفاع مقدس بانوان در ستادهای پشتیبانی جنگ شبانه‌روز کار می‌کردند و همین همکاری باعث شد با 52 کشور مبارزه و پشت آنان را به خاک مالیدیم که اگر این پشتیبانی بانوان در پشت جبهه نبود شاید این پیروزی بسیار سخت‌تر محقق می‌شد.

جانشین ستاد مردمی بانوان حمایت از جبهه مقاومت در مازندران تأکید کرد: استکبار جهانی داعش را از سال‌های قبل تربیت کرد و امروز با امکانات و تجهیزات بسیار زیاد نظامی در منطقه موردحمایت خود قرار می‌دهد تا اسلام و مسلمان را از بین ببرد.

رستمیان تصریح کرد: به همین منظور برای پشتیبانی از رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه و عراق و همچنین کمک به مردم مظلوم و بی‌دفاع این کشورها که از ابتدایی‌ترین امکانات برای زندگی محروم هستند گردان‌های پشتیبانی بانوان در مازندران تشکیل شد تا خواهران استان ما پشتیبان رزمندگان اسلام در هر جای دنیا شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه