English

۳۰ اثر در نخستین کارگاه طراحی پوستر زایمان طبیعی در بابل تولید شد

رئیس بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل از تولید 30 پوستر تاثیرگذار در نخستین کارگاه طراحی پوستر زایمان طبیعی کشور در بابل خبر داد.

30 اثر در نخستین کارگاه طراحی پوستر زایمان طبیعی در بابل تولید شد

به گزارش خبرگزاری موج، محمود صادقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسته ترویج زایمان طبیعی، از مهم‌ترین بسته‌های حمایتی طرح تحول نظام سلامت است که به ارتقای شاخص‌های سلامت مادران و نوزادان کمک کرده که در راستای افزایش رضایت‌مندی مردم در بهره‌مندی از خدمات بهداشتی و درمانی با استفاده از بودجه دولتی و با هدف بهبود کیفیت خدمات در حال اجراست.

وی افزود: باید از کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی در طبقات مختلف جامعه به فرهنگ‌سازی و مشاوره پرداخت تا خانم‎ها از مزایا و محسنات زایمان طبیعی بیشتر اطلاع پیدا کنند.

 رئیس بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل تصریح کرد: با اجرای طرح تحول سلامت و افزایش آمار زایمان طبیعی، آسیب‌های ناشی از سزارین برای مادران و نوزادان ایرانی نیز به شکل چشمگیری کاهش پیدا کرد.

صادقی خاطرنشان کرد: کارگاه طراحی"زایمان پوستر" برای نخستین‌بار در کشور با حضور طراحان و گرافیست‌های برتر استان مازندران در بیمارستان روحانی بابل برگزار شد که به عنوان طرحی نو در راستای ترویج زایمان طبیعی بود.

این مسؤول یادآور شد: این کارگاه عملی با حضور 27 دانشجو و طراحان برتر دانشگاه‌های الزهرا(س) و امام صادق(ع) بابل و قدسیه ساری به‌مدت 2 روز برگزار شده است.

وی اضافه کرد: 30 پوستر تاثیرگزار در این کارگاه تولید شد که آثار برتر ضمن حضور در نمایشگاه، داوری و تقدیر خواهند شد.

 رئیس بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل اظهار کرد: آثار تولیدی به‌زودی به‌صورت نمایشگاه و بنر در سطح استان مازندران و ... برگزار خواهد شد و امیدواریم نقش موثری در تشویق مادران باردار به انتخاب زایمان طبیعی داشته باشد.

وی افزود: مادران باردار چنانچه ذهن خود را بر روی فواید زایمان طبیعی متمرکز نمایند و بر فواید آن آگاهی کامل داشته باشند، می‌توانند با اعتماد به نفس زایمان طبیعی ایمن و موفقی داشته باشند.

 رئیس بزرگ‌ترین بیمارستان شمال کشور ادامه داد: طرح تحول نظام سلامت با هدف پرداختن به جنبه‌های مختلف بهداشت و درمان از جمله کاهش سهم پرداخت مردم از هزینه درمان، ترویج زایمان طبیعی، بهبود شرایط هتلینگ بیمارستان‌ها، ماندگاری پزشکان متخصص در مناطق محروم و حضور 24 ساعته پزشک متخصص در اورژانس‌ها و زایشگاه‌ها از طرح‌های بسیار موفق بعد از انقلاب اسلامی بوده که مورد اقبال و رضایت مردم عزیز کشورمان نیز قرار گرفته است.

این مسؤول تصریح کرد: مرکز آموزشی درمانی آیت‌الله روحانی با 511  تخت فعال در زمینی به مساحت 40 هزار مترمربع و با زیربنای تقریبی 64 هزار مترمربع در دو طبقه به‌عنوان بزرگترین بیمارستان شمال کشور است.

وی ادامه داد: تیم مدیریت اجرایی این بیمارستان با همکاری کارکنان تلاش می‌کند تا بهترین خدمات تخصصی و فوق تخصصی را با بالاترین کیفیت به بیماران ارائه نماید و این همان رسالتی است که بارها از سوی مقام معظم رهبری و دولت‌مردان کشورمان به آن اشاره شده است.

صادقی در پایان گفت: این مرکز دارای 13 بخش بستری، 16 اتاق عمل و هشت تخت ccu،16  تخت ICU داخلی، هشت تختICU جراحی، 10 تخت ICU-OH، 10  تخت پست کت، 16 تختNICU،10  تخت نوزادان و قلب اطفال با پنج تخت CCUو هفت تخت بستری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه