English

اقدام تروریست ها بر مبنای کار تبلیغاتی بوده است

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با محکوم کردن حادثه تروریستی مجلس و حرم حضرت امام راحل اظهار داشت: اقدام تروریست ها برمبنای کار تبلیغاتی بوده است.

اقدام تروریست ها بر مبنای کار تبلیغاتی بوده است

به گزارش خبرگزاری موج، علی اصغر یوسف نژاد با اشاره به اتفاقات تروریستی مجلس شورای اسلامی گفت: کار این حیوان‌های انسان نما بر مبنای یک کار برنامه ریزی شده و حرفه ای نبوده است بلکه تنها بر مبنای کار تبلیغاتی بوده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۷ هزار شهید ترور در کشور داریم، افزود: انقلاب دشمنان زیادی دارد و باید حتماً تلاش شود که اتحاد و انسجام بین ملت حفظ شود و در آشوب و ناامنی منطقه باید قدردان نیروهای نظامی، امنیتی و پاسدار بود که ایران را به جزیره ثبات تبدیل کردند.

یوسف نژاد با گرامیداشت ماه مبارک رمضان، تاکید کرد:مدیران باید با اقشار ضعیف رابطه تنگاتنگی داشته باشند و رفتار درست و منطقی داشته باشند.

نماینده مردم ساری و میاندورود افزود: نظام بر چهار اصل اسلام، انقلاب، رهبر، امام ومردم حاکم است که عامل اتحاد و انسجام ملت است.

وی با بیان اینکه انقلاب به سادگی به دست نیامده است، افزود: مردم، نیروهای نظامی و مسلح در کنار هم و با انسجام از انقلاب دفاع کرده است.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی به پیشرو بودن افکار و اندیشه امام خمینی (ره) در نهضت اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبری نظام هم بحق شایسته مکتب حضرت امام است که با هوشمندی در برابر انحرافات و کاستی‌ها مقاومت کرده است.

وی گفت: تا زمانی که ولایت و رهبری حاکم بر مناسبات سیاسی کشور است، مملکت آسیبی نخواهد رسید.

یوسف نژاد با بیان اینکه بهترین سرمایه برای پیشبرد اهداف انقلاب توان داخلی و مردم جامعه هستند افزود: اصولگرا، اصلتح طلب، اعتدالگرا و جریان‌های حزبی و سیاسی ذیل این چهار اصل تعریف می‌شوند.

وی گفت: نظام اسلامی بر پایه مشارکت مردمی شکل گرفته است و هر مسئولی در نظام اسلامی بصورت مستقیم یا غیرمستقیم توسط رأی واداره مردم انتخاب می‌شود.

یوسف نژاد به حضور و مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور هم باید در انتخاب وزرا و مسئولان به وعده‌ها وخوست های مردمی توجه کند ومجلس هم در این راستا همکاری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ۱۸۵ هزار نفر در شهر ساری پای صندوق‌های رأی رفتند افزود: گلایه‌هایی در انتخابات ساری وجود دارد و از بعضی نامزدهای ریاست جمهوری گلایه وجود دارد که ارزش‌های دینی و انقلابی را در مناظرات رعایت نکردند، همچنین در انتخابات شورای شهر هم اعتراضاتی وجود داشت که نامزدهای معترض هم به آیت الله طبرسی و آقای دامادی و هم به بنده مراجعه داشتند.

وی ادامه داد: بعضی از درخواست‌ها و اعتراضات منطقی و به حق است اما باید از مجاری قانونی دنبال شود زیرا رأی حق الناس است حتی اگر یک رأی باشد و امیدواریم تصمیمی که مراجع رسمی می‌گیرند به نفع منافع مردم شهرستان باشد و تصمیم‌گیری نباید منجر به شکاف، اختلاف و دو قطبی شدن جامعه شود.

یوسف نژاد از اشتغال مجلس به نوشتن برنامه ششم و قانون‌بودجه در سال گذشته اشاره کرد و گفت: امیدواریم دولت با استفاده از سیاست‌های کلی برنامه ششم مشکلات مردم را مرتفع کند، در این برنامه اتفاقات خوبی برای کشاورزی مازندران پیش بینی شده است؛ البته بحث انتقال آب هم مطرح بود که سعی کردیم آن را از ذهن نمایندگان دور کنیم.

یوسف نژاد به طرح تنفس جنگل هم اشاره کرد و گفت: ظرف چند ماه آینده خط لوله ۴۲ اینچ گازرسانی سمنان به مازندران به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه آرای مردم بلاشرط نیست گفت: مردم به ما رأی می‌دهند که قانون خوبی در راستای منافع مردم تصویب کنیم؛ مردم رأی ندادند که به دنبال مسائل حاشیه ای و عزل و نصب در استان وحوزه انتخابیه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه