English

حریم و بستر رودخانه‌ها باید آزاد باشد

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتقاد داریم حریم و بستر رودخانه‌ها باید آزاد باشد تا بتوان امکانات و شرایط بهتری را در آن ایجاد کرد، گفت: به دلیل سکونت افراد زیاد در حاشیه رودخانه‌های استان‌های شمالی و موقعیت خاص جغرافیایی باید با نگاهی فراتر از سایر استان‌ها به این موضوع توجه داشت.

حریم و بستر رودخانه‌ها باید آزاد باشد

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالله رضیان در جلسه رفع مشکلات و ساماندهی حریم و بستر رودخانه تالار از سوادکوه تا سیمرغ که در فرمانداری شهرستان سیمرغ برگزار شد، با اشاره به اینکه رودخانه یک طبیعتی دارد و این طبیعت حق رودخانه است و نمی‌توان مانع آن شد، اظهار کرد: فضایی را ایجاد می‌کنیم که مانع حق طبیعی رودخانه می‌شویم.

وی افزود: به دلیل شرایط اقلیمی و جغرافیایی و همچنین تراکم بالای جمعیتی مازندران به‌ویژه در حاشیه رودخانه‌ها و سواحل مسؤولان نگاه دوطرفه و دقیق‌تر به موضوع تعیین بستر و حریم رودخانه داشته باشند.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتقاد داریم حریم و بستر رودخانه‌ها باید آزاد باشد تا بتوان امکانات و شرایط بهتری را در آن ایجاد کرد، گفت: به دلیل سکونت افراد زیاد در حاشیه رودخانه‌های استان‌های شمالی و  موقعیت خاص جغرافیایی باید با نگاهی فراتر از سایر استان‌ها به این موضوع توجه داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه