English

برنامه های اجرا شده گروه جهادی تبلیغی حامیان ولایت بابل

مدیریت گروه تبلیغی حامیان ولایت شهرستان بابل برنامه های اجرا شده گروه جهادی تبلیغی حامیان ولایت را اعلام کرد.

برنامه های اجرا شده گروه جهادی تبلیغی حامیان ولایت بابل

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام حسین حسین زاده برسمنانی در گفت و گویی برنامه های اجرا شده گروه جهادی تبلیغی حامیان ولایت شهرستان بابل در نوروز 96 را با هزینه ای قریب به 10 میلیون تومان اعلام کرد.

 وی افزود: اقامه نمازجماعت مغرب و عشا و بیان احکام و جلسات پرسش و پاسخ در مساجد بخشهای شهرستان بابل از 28 اسفند 95 تا 13 فروردین 96 توسط حداقل 20 مبلغ گروه برگزار شدو اقامه نماز جماعت ظهر و عصرو مغرب و عشا در میدان ولایت(قرارگاه مرکزی نوروزی نیروی انتظامی شهرستان بابل) از 1 تا 12 فروردین 96:روزانه 2 نفر انجام شد.

مدیریت گروه تبلیغی حامیان ولایت شهرستان بابل گفت:مشاوره,پاسخگویی به سوالات دینی و راهنمایی  مسافران و زائران و اهالی شهرستان در قرارگاه مرکزی نیروی انتظامی از 10 صبح تا 20 شب از 1 تا 12 فروردین 96ِ:روزانه 2 نفر برگزار شد.

حسین زاده برسمنانی بیان داشت:مشاوره,پاسخگویی به سوالات دینی,راهنمایی مسافران و زایران و اهالی شهرستان در چادرهای هلال احمر ورودی و خروجی شهرستان بابل از 28 اسفند95 تا 14 فروردین 96 از 9 صبح تا 19 عصر:روزانه4 نفر و اقامه نماز ظهر و عصر و مشاوره، پاسخگویی به سوالات دینی، راهنمایی مسافران و زایران و اهالی شهرستان و بخش در چادر هلال احمر ورودی شهر گلوگاه بخش بندپی شرقی از 28 اسفند 1395 تا 12 فروردین 1396 ازساعت 9 صبح تا 16 عصر:روزانه 1 نفر انجام گرفت.

وی اظهار داشت:مشاوره ,پاسخگویی به سوالات دینی,راهنمایی مسافران و زائران در امام زادگان(ع)بابل از 28 اسفند1395 تا 13 فروردین 1396 از 8 صبح تا 21شب: روزانه 6 نفر گروه (2 نفر با نام گروه و 4 نفر دیگر گروه با نام اوقاف) بود.

مدیریت گروه تبلیغی حامیان ولایت شهرستان بابل برگزاری مسابقه بهترین عکس نوروزی و پاسخگویی تلگرامی با شماره 09038328232 تا 12فروردین افزود:در نهایت به 12 عکس برتر کارت هدیه 500هزار ریالی اهدا شد.

حسین زاده برسمنانی گفت:جلسات آموزشی مربیان و مبلغان و مبلغات در کلاسداری با استفاده از بادکنک و وسائل بازی ؛سرکشی از قرارگاه ها و چادرها و خانواده های شهدا با حضور مسولین و امام جمعه در زمان طرح و نشست مدیران گروه های تبلیغی مازندران با امام جمعه شهرستان بابل بود.

گفتنی است:طرح های فوق با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم, شورای هماهنگی گروه های تبلیغی مازندران، معاونت فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی مازندران , امام جمعه شهرستان بابل,آیت الله سیدرحیم توکل، نیروی انتظامی شهرستان بابل,اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابل و بندپی شرقی, جمعیت هلال احمر شهرستان بابل و بندپی شرقی,مرکز مدیریت حوزه علمیه شهرستان بابل ,اداره اوقاف شهرستان بابل,و 110 مبلغ و مبلغه گروه تبلیغی حامیان ولایت شهرستان بابل برگزار شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه