English

راه‌اندازی اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی و خانه مسافر در دودانگه

بخشدار منطقه دودانگه ساری با اشاره به راه‌اندازی اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی در منطقه دودانگه ساری، گفت: خانه مسافر را ایجاد کردیم تا گردشگران در بحث اقامت بتوانند برنامه‌ریزی کنند.

راه‌اندازی اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی و خانه مسافر در دودانگه

به گزارش خبرگزاری موج، جهانبخش عشوری اظهار کرد: منطقه دودانگه دارای زیبایی‌های بکر و دست‌نخورده‌ای است که سالانه پذیرای گردشگران بسیاری است و امسال نیز آمادگی پذیرایی از مسافران نوروزی را داریم.

وی با اشاره به راه‌اندازی اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی در منطقه دودانگه ساری، افزود: خانه مسافر را ایجاد کردیم تا گردشگران در بحث اقامت بتوانند برنامه‌ریزی کنند.

بخشدار منطقه دودانگه ساری با بیان اینکه پاک‌سازی ورودی روستاهای منطقه در حال انجام است، اضافه کرد: پیشنهاد دادیم بازارچه سنتی در شهر فریم برپا شود.

این مسوول ادامه داد: منطقه دودانگه ساری دارای جاذبه‌های تفریحی، گردشگری و تاریخی بسیاری است که افراد با حضور در این منطقه از جذابیت‌ها و زیبایی‌های آن لذت ببرند.

عشوری درباره سامان‌دهی بحث زباله در منطقه دودانگه ساری، گفت: زباله فریم شهر با بخش خصوصی قرارداد بسته شده و به منطقه پشت‌کوه و زباله روستایی سنگده نیز به سوادکوه منتقل می‌شود.

وی بیان کرد: زباله روستاهای دیگر نیز در محل مناسب دپو می‌شود و تمایلی به سوزاندن زباله نداریم، چرا که موجب آلودگی طبیعت می‌شود.

بخشدار منطقه دودانگه ساری با اعلام اینکه شاهد موازی‌‌کاری بین ادارات از جمله محیط‌زیست هستیم، افزود: در برخی از مناطق جنگلی و طبیعی محیط دپوی زباله باید برابر دستورالعمل محیط‌زیست باشد که درخواست ما این است که محیط‌زیست این مکان‌ها را مشخص کند.

این مسوول یادآور شد: دهیاران باید سطل‌های زباله را در ورودی‌های روستا قرار دهند و یا حتی در برخی از روستاها کیسه‌های زباله توزیع می‌شود.

عشوری با تأکید بر فرهنگ‌سازی برای سامان‌دهی زباله، خاطرنشان کرد: در این زمینه افراد کمتر رعایت می‌کنند.

وی در پایان گفت: طرفداران محیط‌زیست قرار است در قالب کاروان بسیجی روز جمعه 27 اسفند ماه امسال نسبت به پاک‌سازی معابر و ورودی‌های منطقه دودانگه ساری اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه