English

پیش‌بینی اسکان بیش از ۱۲ میلیون نفرشب مسافر در مازندران

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه 600 واحد گردشگری در حوزه‌های مختلف به واحدهای گردشگری استان اضافه شد، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از 12 میلیون نفر مسافر وارد مازندران شوند.

پیش‌بینی اسکان بیش از 12 میلیون نفرشب مسافر در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی گلچوب در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر در سالن اجتماعات اردوگاه شهید عظیمی بابلسر با اشاره به اقدامات موثر دولت در دو حوزه بسته رونق تولید و طرح تحول سلامت اظهار کرد: مازندران پیشگام استان‌های دیگر کشور در اجرای این دو طرح است.

وی با اشاره به بسته رونق تولید در استان مازندران بیان کرد: استان مازندران با پرداخت یک‌هزار و  43 طرح  با اعتبار 446 میلیارد تومان در دو بخش صنعت و معدن و کشاورزی رتبه نخست را در بین 31 استان کشور کسب کرده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران تصریح کرد: از مجموع  یک‌هزار و 43 طرح صنعتی و کشاورزی 323 طرح در قالب صنعت و معدن با اعتبار 253 میلیارد تومان و 721 واحد نیز در بخش کشاورزی با اعتبار 192 میلیارد تومان بود.

گلچوب سهم شهرستان بابلسر را از مجموع این طرح‌ها 57 طرح با رقم بیش از 34 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: شهرستان بابلسر در مقایسه با شهرهای هم طراز از عملکرد بسیار خوبی در این حوزه برخوردار است.

وی با بیان اینکه در حوزه پروژه‌های عمرانی از شروع به کار دولت تدبیر و امید تا 15 اسفند ماه امسال 5 هزار و 563 پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 44 هزار و 513 میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید،گفت: در بندر اقتصادی امیرآباد به عنوان پایگاه توسعه اقتصادی مازندران یک‌هزار و 143 میلیارد تومان اعتبار برای فراهم کردن زیرساخت بندر هزینه شده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران افزود: دولت در استان مازندران برای حوزه سلامت 400 میلیارد تومان و برای تجهیز خدمات درمانی 600 میلیارد تومان هزینه کرد همچنین در حوزه خدمات آب، برق و گاز با اجرای 339 پروژه  در شهرهای مختلف استان 220 میلیارد تومان هزینه کرده است.

وی تصریح کرد: برای 7/5 میلیون نفر از جمعیت استان نیز اعتبار 300 میلیارد تومان در طرح جامع آب شرب هزینه شد و در حوزه راه و شهرسازی امسال یک کیلومتر از تونل هراز بازگشایی و برای چهار بانده کردن آن نیز 200 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

گلچوب با اشاره به آسفالت یک‌هزار و 282 کیلومتر از راه روستایی با اعتبار 183 میلیارد تومان عنوان کرد: به واسطه استفاده از بسته رونق تولید 22 واحد صنعتی و 167 واحد کشاورزی تعطیل مجددا راه‌اندازی شدند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در پایان با بیان اینکه 600 واحد گردشگری در حوزه‌های مختلف به واحدهای گردشگری استان اضافه شد،گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از  12 میلیون نفر مسافر وارد مازندران شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی