English

۸۵ هزار خانوار مازندرانی از نعمت گاز برخوردار شدند

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: در سال ۹۴ از سوی شرکت گاز مازندران ۲۵۰ میلیارد تومان در استان توزیع شد و ۸۵ هزار خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند.

۸۵ هزار خانوار مازندرانی از نعمت گاز برخوردار شدند

به گزارش خبرگزاری موج، محمداسماعیل ابراهیم‌زاده در مراسم افتتاحیه گازدار شدن هفت روستای بخش بندپی شرقی بابل به محوریت روستای امامزاده عباس(ع) با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگوی اخلاق، بزرگ‌منشی و تلاش بودند که باید برای مسؤولان الگو شود.

وی با اشاره به اینکه ۷۵ درصد سبد انرژی، گاز است، افزود: در مازندران ۹۹ درصد مردم شهر و ۹۲ درصد مردم روستا گاز مصرف می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه برای نصب علمک برای مناطق صعب‌العبور و کوهستانی ۶ میلیون تومان برای شرکت گاز هزینه دارد تا یک روستا گازدار شود، تصریح کرد: برای کار عمرانی در حوزه گازرسانی با مشکلات عدیده مواجه هستیم که از جمله آن می‌توان به مشکلات منابع طبیعی، محیط زیست و … اشاره کرد که پیمانکاران را با مشکل در انجام کار مواجه می‌کنند به‌طوری که هنوز حکم دادگاه برای پیمانکار ما لغو نشده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با وجود همه هماهنگی‌های انجام‌شده اما باز هم پیمانکاران ما مشکل دارند ولی ریسک‌پذیری ما بالاست و با وجود مشکلات کار خود را انجام می‌دهیم.

ابراهیم‌زاده ادامه داد: شرکت گاز در سال ۹۴ برای گازدار کردن ۸۵ هزار خانوار ۲۵۰ میلیارد تومان در استان توزیع کرد در حالی که نقدینگی کل استان ۲۰۰ میلیارد تومان بود و امسال ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه شرکت گاز مازندران است، این در حالی است که بودجه استانداری ۳۰۰ میلیارد تومان است آن هم اگر جذب شود.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران با تقدیر از همت دولت تدبیر و امید یادآور شد: با دستور دولت تدبیر و امید به وزیر نفت مبنی بر اینکه تا پایان سال ۹۷ روستاهای بالای ۲۰ خانوار باید گازدار شوند، در مازندران ۱۰۰ درصد انجام شد و شرکت گاز مازندران رتبه نخست کشور را از نظر گازرسانی کسب کرد.

وی گفت: شرکت گاز هیچ پروژه‌ای را در شبکه انشعاب ندارد و همه روستاها برخوردار شدند و بدهی ۷۳ میلیون تومانی شرکت به بانک‌ها پرداخت و به پیمانکاران نیز بدهی نداریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه