English

همایش هم اندیشی مدیران دستگاه های اجرایی مازندران برگزار شد

همایش هم اندیشی مدیران و دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان جهت اجرا در ۲۲شهرستان در نمازخانه شرکت گاز مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری موج، مدیر عامل شرکت گازمازندران در همایش هم اندیشی مدیران و دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان با محوریت اجرای برنامه های فرهنگی، آموزشی و تبلیغی نماز با اشاره به اینکه أقیموا الصلوه «نماز را به پا دارید» بارها در قرآن و روایات ائمه معصومین(علیهم السلام) آمده است، عنوان داشت: بایستی برای اقامه نماز به شاخصه های این فریضه الهی آراسته شد.

محمداسماعیل ابراهیم زاده با بیان اینکه یک نمازگذار نشانه هایی دارد، اظهار داشت: نمازگذار باید به گونه ای عمل کند که دیگران با عشق و علاقه به اقامه این فریضه روی آورند.

وی با اشاره به اینکه برخی نماز اقامه می کنند اما اعتقاد قلبی به آن ندارند، گفت: در روز قیامت باید پاسخ گو باشیم که عمر خویش را مصرف چه داشتیم و بهتر اینکه زمانی را در زندگی به امر ترویج اقامه نماز اختصاص دهیم.

ابراهیم زاده با تاکید اینکه به نماز نباید نگاه کاسب کارانه داشت، افزود: افرادی که برای ورود به بهشت و ترس از جهنم نماز می خوانند ضرر می کنند.

مدیر عامل شرکت گازمازندران بیان داشت: نماز، عملی برای سپاسگزاری از کرامت خداوند متعال است.

وی اظهار داشت: با پیاده سازی شاخصه های نماز در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی می توان یک جامعه قرآنی داشت.

دبیرستاد اقامه نماز مازندران در ادامه به فرصت بسیار حساس دنیای مجازی و عصر دیجیتال و اینکه دبیران اقامه نماز دستگاه ها صادقانه و خالصانه به ترویج این فریضه الهی می پردازند اشاره کرد و گفت: فعالان اقامه نماز در ادارات سفیران فرهنگی هستند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به مشکلات اداری و مالی ستاداقامه نماز استان، افزود: این ستاد به جهت عدم برخورداری از فضای اداری کافی به ناچار جلسات و دوره های آموزشی مرتبط با حوزه نماز را در سایر دستگاه های اجرایی استان برگزار می کند.

وی ضمن تشریح برنامه های پیش روی این ستاد جهت اجرا در سطح خانه، خانواده، مهدهای کودک، مدارس، دانشگاه ها و ادارات ۲۲شهرستان مازندران، اظهار داشت: طرح سفیران صبح با هدف احیاء نمازجماعت صبح مساجد ویژه هیئت امنا، نمازگزاران و همسایگان در دستور کار ستاداقامه نماز استان قرار دارد.

دبیرستاد اقامه نماز مازندران با بیان اینکه برگزاری طرح منهاج با هدف گسترش نماز در بازار و اصناف در سال جاری مورد توجه این ستاد است، افزود: طرح سلامت معنوی با محوریت آموزش احکام نماز بیماران نیز به همت این ستاد اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام ابراهیمی طرح گفتمان خانواده مطهر، نشست دانش آموزی با موضوع نماز، نشست دانشجویی با موضوع نماز، دوره آموزشی توانمند سازی نماز، دوره آموزشی توانمندسازی و مهارت افزایی معلمان، طرح مفتاح با موضوع تربیت مبلغ نماز، طرح اعتکاف، طرح رمضان و برنامه های مناسبتی با موضوع های اقامه نماز ظهر عاشورا، نوروز و… را از دیگر برنامه های ستاداقامه نماز مازندران برشمرد.

وی از برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی نماز در سال جاری خبر داد و ادامه داد: اجلاس منطقه ای نماز با محوریت دانش آموزان نیز به همت این ستاد برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه