English

والدین در زمینه پرورش روح دین‌خواهی در فرزندان خود کوشا باشند

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: یکی از وظایف مهم والدین در غنی‌سازی اوقات فراغت پرورش روح دین‌خواهی و خداجویی در فرزندان خود است.

والدین در زمینه پرورش روح دین‌خواهی در فرزندان خود کوشا باشند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان شنبه، دوم مردادماه در جمع خبرنگاران در رابطه با اوقات فراغت، گفت: اوقات فراغت همواره زمینه مناسبی برای بروز خلاقیت‌ها و نوآوری‌هاست، چون ذهن انسان به فعالیت موظفی مشغول نیست، لذا می‌تواند فارغ از قالب‌های از پیش طراحی شده به مسائل مورد علاقه خود بپردازد.

وی با بیان این‌که انسان در اوقات فراغت آزادانه می‌اندیشد و در حل مسائلی که در حوزه شناختی او مطرح است از تفکر خلاق بهره می‌گیرد و همین خمیرمایه نوآوری‌ها و اختراعات بشری است، اظهارکرد: یکی دیگر از وظایف مهم والدین در این غنی‌سازی اوقات فراغت پرورش روح دین‌خواهی و خداجویی است که در آن به‌جای آن‌که انسان تنها باشد با خدا گام بردارد، و به نوجوان خود به‌طور عملی بیاموزد که خداوند مظهر آرامش، عشق و معنویت است و ریشه بسیاری از مشکلات با دعا و نماز برطرف می‌شوند و موجب انتشار انرژی در روح و جسم آنان می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این‌که در این دوره‌ها کلاس‌های قرآن، نهج‌البلاغه، معارف دین، عقاید، تاریخ اسلام و بر اساس نیاز شرکت‌کنندگان رشته‌های دیگر آموزش داده می‌شود، ادامه داد: این دوره‌ها برای دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی تا دبیرستان بوده که دانش‌آموزان ابتدایی در قالب طرح «بوستان معرفت» و دانش‌آموزان دبیرستانی در «هسته فرهنگی جوان» خواهند بود.

وی با اشاره به این‌که لرستان سال گذشته از استان‌های برتر اوقات فراغت در کشور بوده است، افزود: اردوهای مختلف درون و برون استانی، سرکشی از خانواده شهدا و دیدار با نخبگان استان از جمله برنامه‌های این پایگاه‌ها در کنار برنامه‌های آموزشی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه