English

مدیرعامل نیروگاه شهیدرجایی:

یک سوم واحدهای نیروگاه شهید رجایی در دست تعمیر است

مدیرعامل نیروگاه شهیدرجایی گفت: انجام تعمیرات همزمان 4 واحد نیروگاه شهید رجایی قزوین با مجموع توان 750 مگاوات برای کسب آمادگی تولید برق، به طور همزمان در دست تعمیرات است.

یک سوم واحدهای نیروگاه شهید رجایی در دست تعمیر است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،ابوالفضل موتابها مدیرعامل نیروگاه شهیدرجایی در این باره اظهار کرد: به منظور کسب آمادگی تولید برق به ویژه در تابستان 1403، تعداد 4 واحد بخاری و سیکل ترکیبی این نیروگاه در مجموع با توان 750  مگاوات، به طور همزمان در دست تعمیرات اساسی ، نیمه اساسی و بازدید دوره ای قرار دارد.

موتابها افزود: در این فصل از تعمیرات، 2 واحد بخاری هر یک به ظرفیت 250 مگاوات، یک واحد گازی با توان حدود 100 مگاوات و بویلر مربوطه(50 مگاوات) و یک واحد بخاری سیکل ترکیبی با توان 100 مگاوات به ترتیب تحت برنامه تعمیرات بازدید دوره ای ، اساسی و نیمه اساسی قرار دارند.

وی تصریح کرد : هم اکنون در نیروگاه بخار واحد های شماره یک و دو بخاری تحت تعمیرات  بازدید دوره ای قرار دارند و  این تعمیرات در حال اجرا است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل نیروگاه شهیدرجایی بیان داشت:  در نیروگاه سیکل ترکیبی هم واحد شماره 2 گازی  تحت تعمیرات  اساسی و واحد شماره 2 بخاری سیکل ترکیبی هم در دست تعمیرات نیمه اساسی قرار دارد.

هر ساله با پایان یافتن فصل پیک تابستان و کاهش نیاز مصرف کنندگان به انرژی الکتریکی، واحدهای نیروگاهی برای کسب آمادگی تولید برق، تحت انواع تعمیرات اساسی، نیمه اساسی و بازدیدهای دوره ای قرار می گیرند که امسال نیز فصل تعمیرات در نیروگاه شهید رجایی، به مانند دوره های پیشین با پایان تابستان، از ابتدای مهرماه سال گذشته آغاز شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه