English

در سمپوزیوم بین المللی برترین‌های روابط عمومی ایران انتخاب شد؛

روابط عمومی شرکت توزیع برق استان قزوین به عنوان روابط عمومی برتر کشور

روابط عمومی شرکت توزیع برق استان قزوین به عنوان روابط عمومی برتر " نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و بیستمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران" انتخاب و تندیس و لوح تقدیر دریافت کرد.

روابط عمومی شرکت توزیع برق استان قزوین به عنوان روابط عمومی برتر کشور
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،در همایش نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و بیستمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران که در تهران برگزار شد، روابط عمومی شرکت توزیع برق استان قزوین به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب و عزیز عباسی مدیر این دفتر، تندیس و لوح سپاس جشنواره را دریافت کرد.

در این لوح تقدیر که به امضای فیلیپ شفرد دبیر کل انجمن بین‌المللی روابط عمومی و هوشمند سفیدی دبیرکل سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی رسیده، آمده است:

بر اساس رای هیئت داوران بیستمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران (سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی) به دلیل رعایت استانداردهای حرفه‌ای (علمی_ صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت‌ها در موضوع مطالعات ارتباطی و افکار عمومی ، لوح سپاس " روابط عمومی برتر" به روابط عمومی شرکت برق توزیع برق استان قزوین اعطاء می‌شود.

عزیز عباسی مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان قزوین که در این جشنواره و همایش شرکت کرد، تندیس و لوح روابط عمومی برتر را دریافت کرد.

این جشنواره با حضور عبدالرضا مصری نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، چهره‌های سرشناس روابط عمومی و حوزه ارتباطات در مرکز همایش های بین‌المللی صدا و سیمای تهران برگزار گردید.

بر اساس این گزارش، پیش از این نیز روابط عمومی شرکت توزیع برق استان قزوین موفق به کسب چندین رتبه‌ برتر در جشنواره‌ و همایش‌های مختلف شده و از سوی شرکت توانیر و وزارت نیرو نیز مورد تقدیر قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه