English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین:

در استان قزوین بیش از ۷.۶ میلیون تن کالا توسط شبکه حمل و نقل و رانندگان پرتلاش جابجا شده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: در استان قزوین بیش از ۷.۶ میلیون تن کالا توسط شبکه حمل و نقل و رانندگان پرتلاش جابجا شده است که سه درصد افزایش نسبت به سال قبل داشته است.

در استان قزوین بیش از ۷.۶ میلیون تن کالا توسط شبکه حمل و نقل و رانندگان پرتلاش جابجا شده است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان  و راهداری مراسم تجلیل از راهداران با حضور مهدی رجحانی معاون عمرانی استانداری، جواد حق لطفی معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، سرهنگ ذاکری منش رئیس پلیس راه استان، اسماعیلی رئیس اورژانس، شیخ الملوکی مدیرکل هواشناسی، راهداران، تشکل های صنفی حمل و نقل استان در سالن دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

جواد حق لطفی در این مراسم اظهارداشت: امسال درچهلمین سالروز این روز تاریخی هستیم که یادآور روزهای پرخاطره ای در دوران دفاع مقدس است و این کار بزرگ همچنان در خاطره ها مانده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین بیان کرد: بعد از ۲۶ آذر سال ۶۲ امروز با گذشت چهل سال شاهد ایثار و از خودگذشتگی رانندگان و فعالان این عرصه بودیم که اربعین از آن جمله است.

وی گفت: در حوزه جابجایی مسافر و زائران اتفاق خاصی رخ داد و در یک ماه بیش از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر زائر جابجا شدند و در حوزه بارهم امسال و سال قبل شاهد حجم عظیمی از کشتی هایی بودیم که باید ترخیص می شد که این کار توسط رانندگان صورت گرفت.

مدیرکل راهداری قزوین1

حق لطفی اظهارداشت: در استان قزوین بیش از ۷.۶ میلیون تن کالا توسط شبکه حمل و نقل و رانندگان پرتلاش جابجا شده است که سه درصد افزایش نسبت به سال قبل داشته است.

وی افزود: در اربعین امسال حدود ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر با سیستم اتوبوس جابجا شدند که ۵ درصد افزایش نسبت به سال قبل داشتیم.

حق لطفی یادآورشد: درحوزه عملیاتی و اجرایی کارهای متنوعی شده که اجرای  ۴۰۰ هزار تن آسفالت که دو برابر سال قبل است از این فعالیتها بشمار می رود.

وی افزود: خط کشی 2 هزار و 120 کیلومتر از راههای مواصلاتی، 120 کیلومتر آسفالت راه اصلی، نصب 75 کیلومتر نیوجرسی در جاده ها، از کارهای انجام شده است.

حق لطفی اظهارداشت: تحویل قیر رایگان کمی طولانی شد اما توانستیم در آسفالت حفاظتی هم کارهای خوبی را اجرا کنیم و در این راستا  ۳۲ کیلومتر در مسیر فرعی با روکش جدیدی توانستیم آسفالت ریزی کنیم.

این مدیر گفت: امسال کار ویژه تری را در راستای مسئولیتهای اجتماعی در دستور کار قرار د ادیم و پرداختیم و ۲۵ برنامه ترافیکی را در مدارس حاشیه راهها و سایر مناطق اجرا کردیم که مورد توجه قرار گرفت.

حق لطفی اظهارداشت: در زمینه تردد جاده ای در حالی که امسال با افزایش هفت درصدی بیش از ۲۴۵ میلیون تردد خودرو داشتبم که با اقدامات انجام شده شاهد کاهش ۹ درصدی سوانح هستیم.

وی اضافه کرد: سوانح جرحی در استان دو درصد کاهش داشته و در رده سوم کشوری هستیم و در زمینه کاهش سوانح منجر به فوت در رده پنجم قرار داریم.

این مسئول با اشاره به طرح زمستانی پلیس راه گفت: در این طرح نیز مشارکت جدی داریم و با استقرار راهداران در پایگاههای جاده ای و راهدارخانه ها نسبت به امدادرسانی اقدام می کنیم.

وی بیان کرد: از راهداران عزیز تشکر می کنیم که با سختی فراوان در همه ایام سال در خدمت مردم هستند و با آماده باش کامل در ایمن سازی جاده ها مشارکت دارند.

120 کیلومتر از راههای اصلی استان قزوین اسفالت و 2120 کیلومتر خط کشی شده است

حق لطفی افزود: ۳۵۰ راهدار استان از بیستم دی ماه در طرح زمستانی حضور دارند و با بهره گیری از۳۰۰ دستگاه ماشین آلات در ۲۶ راهدارخانه مستقر شده اند .

در ادامه از راهداران و رانندگان پیش کسوت استان تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه