English

برگزاری الکترونیکی انتخابات در ۴۹۶ شعبه اخذ رای قزوین

رئیس ستاد انتخاباتی استان قزوین با بیان اینکه انتخابات در 6 شهر قزوین به صورت الکترونیکی در حال برگزاری است، گفت: انتخابات در 496 شعبه اخذ رای به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

برگزاری الکترونیکی انتخابات در 496 شعبه اخذ رای قزوین

به گزارش خبرگزاری موج از قزوین، سعید شاهرخی صبح امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در ستاد انتخابات استان اظهار کرد: انتخابات در 6 شهر قزوین، تاکستان، آبیک، الوند، اقبالیه و محمدیه به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه رای‌گیری در 496 شعبه اخذ رای به صورت الکترونیکی خواهد بود، عنوان کرد: یک هزار و 108 شعبه اخذ رای، آرای مردم استان قزوین را برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها جمع آوری می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین با اشاره به اینکه 529 صندوق سیار نیز کار جمع آوری آرای مردم را انجام می‌دهند، بیان کرد: بیش از 880 هزار نفر در قزوین می‌توانند امروز با حضور در شعب اخذ رای، آرای خود را به صندوق رأی بیاندازند.

وی گفت: 425 هزار و 633 نفر در قزوین، 145 و 883 نفر در البرز، 128 هزار و 675 نفر در تاکستان، 87 هزار و 967 نفر در بویین زهرا، 68 و 567 نفر در آبیک و 31 هزار و 553 نفر در آوج امروز می‌توانند با حضور در شعب اخذ رأی، رأی خود را به درون صندوق‌ها بیاندازند.

شاهرخی با بیان اینکه 4 هزار و 742 نفر برای حضور در کرسی‌های شورای شهر و روستا کاندیدا شده‌اند، تأکید کرد: از این بین سه هزار و 857 نفر در روستاها و 852 نفر نیز در شهرها نامزد هستند.

گفتنی است از صبح امروز مردم استان قزوین نیز دوشادوش سایر هموطنان با حضور در صندوق های رأی، در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری شرکت کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه