English

پرواز همای در تورنتو اپرا خواند

تازه ترین کنسرت پرواز همای خواننده موسیقی ایرانی با رهبری ارکستر انریکو جرولای در مرکز هنری شهر تورنتو کانادا برگزار شد.

پرواز همای در تورنتو اپرا خواند

به گزارش خبرگزاری موج، پرواز هماى دوازدهم ژوئن، ۲۳ خرداد، همراه با ارکستر سمفونیک به رهبرى انریکو جرولای ایتالیایی در مرکز هنرى شهر تورنتو در کشور کانادا به صحنه رفت و در این اجرا با زبان فارسی و ایتالیایی برای مخاطبانش موسیقی اجرا کرد.

هماى در این کنسرت فصل تازه اى از کارهایش را آغاز کرد و در حضور هوادارانش هم با ارکستر سمفونیک خواند و هم خودش سه تار نواخت.

از اتفاقات جالب توجه این کنسرت خراب شدن سیستم صوتی بود که همه میکروفن ها از کار افتادند اما پرواز همای با دعوت از رهبر ارکسترش به اجراى قطعات اپرا، بدون میکروفن کنسرت را ادامه داد و تشویق تماشاگران را بر انگیخت. این خواننده در بخشى دیگر با ترکیب دو زبان ایتالیایى و گیلکى هواداران را ذوق زده کرد.

پناه بلندى و پستى، بى کَس، مادر، عیب رندان، بى من مخور شراب، مه پاره، زبان نگاه، نمى خواهم، دیوانه ترى، در شب گیسوان تو، زیباتر از خورشید و ماه، ریگولِتتو، اُسُله میو و سرزمین بى کران از جمله قطعاتی بود که همای در کنسرت خود در شهر تورنتو اجرا کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه