English

حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بازسازی مجموعه‌های بنیاد رودکی

معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیات‌مدیره بنیاد رودکی، روز شنبه ۲۵ فروردین از مجموعه بنیاد رودکی بازدید کرد.

 حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بازسازی مجموعه‌های بنیاد رودکی
به گزارش خبرگزاری موج

، سیدمحمود اسلامی با همراهی محمد اله‌یاری فومنی، مدیرعامل، معاونین و مدیران این بنیاد از فعالیت‌های عمرانی در دست اقدام از جمله روند بهینه‌سازی صحنه و امکانات فنی، ماشینری و همچنین فضای عمومی تالارهای وحدت و رودکی، آرشیوهای نت و ساز، مرکز آموزش هنری شامل استودیو، کلاس‌های آموزشی و کارگاه دکور بنیاد رودکی بازدید به عمل آورد.

اسلامی در این بازدید از نزدیک در جریان جزئیات روند فعالیت‌های عمرانی مجموعه بنیاد، امکانات موجود در مراکز و همچنین نیازهای هر مرکز قرار گرفت و دستور لازم جهت بهینه‌سازی مجموعه برای پذیرایی شایسته‌تر از هنرمندان و علاقه‌مندان برنامه‌های هنری را صادر کرد.

رئیس هیات مدیره بنیاد رودکی در پایان این بازدید ضمن تأکید بر تداوم اقدامات انجام‌شده در بخش‌های عمرانی، پشتیبانی و بهسازی زیرساخت‌های فضاهای تحت اختیار بنیاد، با اشاره به منحصر به فرد بودن امکانات تالارها و تاکید بر میزبانی شایسته از برنامه‌های هنری و مخاطبان درباره حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای پیشبرد اهداف تعیین‌شده در حوزه‌های عمرانی اعلام آمادگی کرد.

وی همچنین در دیدار با همکاران بنیاد رودکی ضمن تبریک سال نو و عید سعید فطر، از تلاش‌های سال گذشته آنها قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه