English

افتتاحیه سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در نخستین روز سال جدید با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می‌شود.

افتتاحیه سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری موج

 ، افتتاحیه سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم آغاز شد، این نمایشگاه از یک فروردین آغاز و تا ۱۴ فروردین ماه از ساعت ۱۷ تا ۳۰ دقیقه بامداد ادامه خواهد داشت.

این نمایشگاه با حضور ۴۵ موسسه قرآنی و ۲۴ نهاد دولتی برگزار می‌شود. این نمایشگاه شامل بخش هایی همچون کتاب و نرم افزار، صنایع دستی، هنرهای دینی، مشاوره، حوزه و دانشگاه، آموزش و پرورش، کودک، نوجوان، نوآوری و دانش بنیان، هوش مصنوعی، رجمه قرآن، نهج‌البلاغه، دعا، فلسطین و طوفان الاقصی، محافل خانوادگی، مسابقات و رویدادها و نشست های محتوایی و حفظ آسان قرآن است.

بخش بین‌الملل نیز از یکم تا هشتم فعالیت دارد.

مهمان مشهور این نمایشگاه استاد «عمر الجمنی» مشهورترین استاد خوشنویسی تونس و از مشاهیر خط جهان عرب است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شنبه ۲۶ اسفند در مراسم رونمایی از پوستر سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: خانواده، محور نمایشگاه قرآن است لذا تلاش کردیم تا رویدادهای تعریف شده در نمایشگاه به دنبال تربیت فرزندان باشد. در واقع نمایشگاه قرآن بهانه‌ای برای گردهمایی فرزندان به همراه خانواده است.

وی ادامه داد: ما در نمایشگاه قرآن به دنبال ایجاد یک فضای پرنشاط دینی برای خانواده ها هستیم. خانواده، محور قدرت آفرینی مطلق ما در حوزه مسائل فرهنگی است. به هر اندازه به خانواده اهمیت دهیم، به همان میزان به همبستگی خانواده کمک کرده ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه