English

هفته دوستی کودکان ایران و بوسنی از دوشنبه ۱۴ اسفند برگزار می‌شود

هفته دوستی کودکان جمهوری اسلامی ایران و بوسنی و هرزگوین از ۱۴ اسفند تا ۱۸ اسفند برگزار می‌شود.

هفته دوستی کودکان ایران و بوسنی از دوشنبه ۱۴ اسفند برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، هفته دوستی کودکان جمهوری اسلامی ایران و بوسنی و هرزگوین توسط رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین، حوزه هنری انقلاب اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و مراکز فرهنگی و آموزشی کودکان و نوجوانان بوسنی و هرزگوین ۱۴ تا ۱۸ اسفند برگزار می‌شود.

در این‌رویداد، چهار مرکز فرهنگی طی پنج روز میزبان هنرمندان ایرانی خواهند بود و کودکان و نوجوانان مخاطب این مراکز از طریق برنامه‌های متنوع پیش بینی شده، با ویژگی‌های فرهنگی، تاریخی، جغرافیایی و همچنین آداب و رسوم اقوام مختلف ایرانی آشنا می‌شوند.

همچنین نمایش عروسکی، روایت قصه‌های ایرانی، آشنایی با ظرفیت‌های انیمیشن ایران و آشنایی با هنرهای سنتی ایرانی از طریق شرکت در کارگاه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده این هفته است.

کتاب «دو دوست» هم با موضوع نوع دوستی و همکاری که به صورت تخصصی برای کودکان دو کشور توسط جناب آقای محسن مشرقی نگارش و توسط خانم سنکا بشلیچ به زبان بوسنیائی ترجمه شده در این رویداد معرفی و رونمایی می‌شود.

به موجب برنامه‌ریزی‌های این‌هفته دوستی، هنرمندان ایرانی روز دوشنبه ۱۴ اسفندماه در مرکز فرهنگ و جوانان سارایوو، روز سه شنبه ۱۵ اسفند در کالج فارسی بوسنیایی، چهارشنبه و پنج شبه ۱۶ و ۱۷ اسفند در مرکز بین المللی کودکان و نوجوانان سارایوو و جمعه ۱۸ اسفند در کتابخانه شهری و دانشگاهی شهر توزلا بوسنی و هرزگوین به اجرای برنامه می‌پردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه