English

«بچه‌زرنگ» بازی‌های رومیزی را نوروز امسال به بازار می‌دهد

بازی‌های رومیزی «بچه‌زرنگ» به زودی برای عرضه نوروزی وارد بازار می‌شوند.

«بچه‌زرنگ» بازی‌های رومیزی را نوروز امسال به بازار می‌دهد
به گزارش خبرگزاری موج

، شخصیت‌های انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» از ابتدای اکران در قالب‌های مختلفی همچون نوشت افزار در بازار عرضه شده و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است و در ادامه تکمیل زنجیره شخصیت‌پردازی این انیمیشن (مرچندایزینگ) بازی‌های رومیزی «بچه‌زرنگ» پس از ۵ ماه از آغاز نمایش این اثر سینمایی برای عرضه نوروزی وارد بازار می‌شود.

تا کنون پنج بازی رومیزی برای این انیمیشن سینمایی طراحی شده که به مناسبت عید نوروز از سه بازی رونمایی شده و توسط شرکت بازیتا، وارد بازار می‌شوند. این بازی‌ها متناسب مخاطبان ۶ سال به بالاست و به نوعی طراحی شده‌اند که بتوان به صورت خانوادگی آنها را بازی کرد.

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در سخنان کوتاهی درباره طراحی این بازی‌ها گفت: سینمای کودک و نوجوان به عنوان یک سینمای استراتژیک، در دوره جدید مورد اهتمام ویژه کانون به عنوان متولی کودک و نوجوان کشور است و ما معتقدیم پویانمایی یا همان انیمیشن که مؤثرترین رسانه برای مخاطب کودک و نوجوان محسوب می‌شود، باید بار عمده این ژانر را در سینما به دوش بکشد.

وی افزود: ما با تولید و عرضه پیوست‌های مختلف برای فیلم بچه‌زرنگ، مثل بازی‌هایی که رونمایی شدند، تلاش می‌کنیم تا موضوع استمرار ارتباط مخاطب با قهرمان خلق شده و تحقق اهداف کانون در حوزه اثرگذاری بر مخاطب را به عنوان گام‌های بعد از ساخت یک انیمیشن سینمایی، به درستی برداریم.

بازی تیزبین، بازی دست چین و بازی ذره بین، سه بازی هستند که با پشتیبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همکاری استودیو گروه هنرپویا، توسط شرکت بازیتا طراحی شده‌اند و فرایند عرضه گسترده آنها در فروشگاه‌های کتاب و اسباب بازی، پس از این رونمایی آغاز می‌شود.

نمایش انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» درحالی با گذشت پنج ماه از شروع اکران در سینماهای کشور همچنان ادامه دارد که تاکنون بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در سینماهای کشور به تماشای آن نشسته‌اند و این استقبال فروش بیش از ۶۲ میلیارد تومانی را برای این فیلم رقم زده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه