English

پیشکسوتان استانی رسانه‌های ایران تجلیل شدند

مراسمی برای تجلیل از پیشکسوتان عرصه رسانه استان‌های سراسر کشور در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه ایران برگزار شد.

پیشکسوتان استانی رسانه‌های ایران تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری موج

، مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه رسانه استان‌های سراسر کشور در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با حضور عباس محمدیان مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و فعالان عرصه خبر عصر روز شنبه ۲۹ بهمن همزمان با اولین‌روز نمایشگاه رسانه‌های ایران در مصلی تهران برگزار شد.

محمدیان در این مراسم گفت: استان قزوین از جمله استان‌های با ظرفیت بالقوه در عرصه رسانه است و از آنجا که نگاه دولت سیزدهم به رسانه از جایگاه ویژه برخوردار بوده پس اقدام به برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه کرده، این امر بعد از چند سال وقفه با حضور ۴۵۰ رسانه برگزار شده است. توجه ویژه به استان‌ها و تجلیل از پیشکسوتان عرصه قلم از جمله ویژگی‌های در نظر گرفته شده در نمایشگاه رسانه‌های ایران است.

وی افزود: تجلیل از خبرنگار تراز انقلاب که در جبهه رسانه قلم‌فرسایی کرده به صورت ویژه دیده شده است. البته تجلیل از باتجرگان عرصه رسانه با توجه به سلایق و دیدگاه‌های آن‌ها همواره ملاک وزارت فرهنگ و ارشاد بوده است. توجه به انسان رسانه‌ها مقوله‌ای جدیدی محسوب می‌شود که برای اولین بار در نمایشگاه رسانه‌های ایران به آن پرداخته شده است. همچنین تجلیل از پیشکسوتان سراسر کشور نیز برای نخستین بار در این نمایشگاه مد نظر قرار گرفته است. هدف ما قدردانی از زحمات چند دهه پیشکسوتان عرصه رسانه است، کسانی‌که رنج و ناملایمات متعددی را متحمل شده‌اند و به‌عنوان خبرنگار تراز انقلاب امروز مورد تجلیل قرار گرفته‌اند.

در این مراسم از سید عبدالعظیم موسوی، خبرنگار پیشکسوت استان قزوین تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه