English

عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش حماس:

فعالیت رسانه‌ای بخشی از نبرد ما علیه رژیم صهیونسیتی است

اسامه حمدان، عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش حماس ابراز داشت: فعالیت رسانه‌ای بخشی از نبرد ما علیه رژیم صهیونسیتی است. اهمیت نبرد رسانه کمتر از نبرد در میدان نیست. به همین علت شاهدیم که دشمن صهیونیستی، خبرنگاران و فعالان رسانه را هم هدف قرار می دهند.

فعالیت رسانه‌ای بخشی از نبرد ما علیه رژیم صهیونسیتی است
به گزارش خبرگزاری موج

، اسامه حمدان در مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران گفت : سلام مردم و مبارزان فلسطین و غزه را به شما تقدیم می‌کنم. یاد می کنم از شهدای رسانه در فلسطین که تعدادشان از ابتدای تجاوز رژیم صهیونسیتی به بیش از ۱۲۰ نفر می‌رسد.

عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش حماس ادامه داد: تردیدی نیست که رسانه از گذشته تا به امروز نقش مهمی داشته است. فعالیت رسانه‌ای بخشی از نبرد ما علیه رژیم صهیونسیتی است. اهمیت نبرد کمتر از نبرد در میدان نیست. به همین علت شاهدیم که دشمن صهیونیستی، خبرنگاران و فعالان رسانه را هم هدف قرار می دهند.

حمدان گفت:  در جریان نبرد طوفان الاقصی رسانه نقش مهمی در به  شکست رساندن  روایت رژیم صهیونیستی از این حوادث داشت. رسالت رسانه‌ای که در این دوره و در جریان نبرد طوفان الاقصی حاصل شد دستاوردهای بزرگ و ماندگاری در تاریخ مقاومت و فلسطین علیه رژیم صهیونیستی بود و البته این تنها بخشی از نقش رسانه است. رسانه‌ها امروز نقش اصلی را در شکل دادن فرهنگ و اندیشه فداکاری از خودگذشتگی ایستادگی مسئولیت‌پذیری و مقاومت در جوامع ما دارند. به این دلیل است که رسانه‌ها نقش تعیین کننده‌ای در جهاد تبیین دارند.

وی افزود: قدرت رسانه مسئولیت بزرگی را برای رسانه‌ها ایجاد کرده است که باید در ارتباط با امت اسلام صداقت داشته باشند.

عضو حماس با اشاره به وضعیت امروز غزه در پایان گفت: امروز بعد از ۱۴۰ روز از آغاز جنگ وضعیت مقاومت بهتر از چیزی است که همگان و حتی دوستان ما در مقاومت تصور می‌کنند. ملت ما استوار و پایدار ایستاده است و در حال شکل دادن پیروزی است. مقاومت نه فقط نقش اساسی دارد بلکه فراتر از آن یک بازیگر اصلی در شکل دادن آینده منطقه است. ما در حال چشاندن شکست به دشمن صهیونیستی هستیم و آنچه که امروز در غزه در حال رخ دادن است، پرده اول سقوط و شکست رژیم صهیونیستی است. خوشحالم که امروز در این نمایشگاه هستم و از حمایت‌هایی که شما از مسئله فلسطین دارید تشکر می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه