English

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

بزرگداشت مفاخر کشور باید جزو اولویت‌های حوزه فرهنگ و هنر قرار گیرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز داشت: بنیاد بوعلی یکی از مهمترین حوزه های کاری ما در بخش مفاخرملی است و تلاش شد کارهایی هم در چند سال گذشته در این حوزه انجام شود.

بزرگداشت مفاخر کشور باید جزو اولویت‌های حوزه فرهنگ و هنر قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری موج

، نشست سالانه هیات امنای بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی سینا امروز دوشنبه ۹ بهمن با حضور محمدمهدی اسماعیلی  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیات امنای بنیاد بوعلی، محمدعلی زلفی‌گل  وزیر علوم،تحقیقات و فناوری و عضو هیات امنای این بنیاد و اعضای هیات امنای بنیاد بوعلی برگزار شد.

وزیر فرهنگ در این جلسه گفت: بنیاد بوعلی یکی از مهمترین حوزه های کاری ما در بخش مفاخرملی است و تلاش شد کارهایی هم در چند سال گذشته در این حوزه انجام شود.

عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اهمیت بزرگداشت مفاخر و اقداماتی که در این راستا انجام شده است، گفت: در سفر به سبزوار مشاهده کردم مزار مرحوم حمید سبزواری وضعیت مناسبی ندارد که انشاالله به‌زودی وضعیت آن تغییر خواهد کرد.

استاد دانشگاه تهران تصریح کرد: در سفر چند روز پیش به ترکیه، اتصال بیشتر قونیه و خوی مورد تاکید دو طرف قرار گرفت. علاوه بر این در خراسان نیز تاسیس باغ مفاخر جهانی طوس در دستور کار انجمن مفاخر قرار دادیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه