English

جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی (ع) امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می شود

امروز همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) به جشن امام حسنی ها که در ورزشگاه صد هزار نفری آزادی برگزار می‌شود دعوت هستید.

جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی (ع)  امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری موج

،  اجتماع بزرگ محفل امام حسنی‌ها امروز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:۳۰ با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.‌

برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، سرودخوانی، هم‌خوانی، نور افشانی، اهدای هدایای بسیار ویژه و اجرای برنامه‌های مفرح و متنوع، بخشی از برنامه‌های جشن بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها خواهد بود. همچنین برای جشن قرآنی امام حسنی‌ها ۱۵۰ هزار پک اطعام افطار برای روزه داران تدارک دیده شده است.

 

بیشتر بخوانید:

فردا همه به جشن امام حسن مجتبی(ع) در استادیوم آزادی دعوتند

 

در روزهای گذشته اقدامات لازم پیرامون سهولت در ورود و خروج عموم مردم، چگونگی تردد از طریق تونل‌ها به استادیوم آزادی، محل استقرار پارکینگ خودروها انجام شده است تا این مراسم قرآنی به نحو مطلوب در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شود.

همانطور که انتظار می‌رود برای رفتن به ورزشگاه آزادی سرویس‌های حمل‌ونقل عمومی در دسترس هستند. بدیهی است که در صورت تمایل با ماشین شخصی هم می‌توانید به استادیوم آزادی بروید.

در این مراسم علاوه بر پارکینگ‌هایی که در ضلع شرق و غرب استادیوم آزادی وجود دارد پارکینگ‌های دیگر نیز در سمت‌های شمال، شرق و غرب ورزشگاه پیش بینی شده است که شهروندان بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را پارک و در مراسم حضور پیدا کنند.

همچنین شهروندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند از متروی ورزشگاه آزادی جهت حضور در این مراسم استفاده کنند.

پلیس راهور تهران اعلام کرده که با توجه به اینکه پارکینگ‌های متعددی اطراف ورزشگاه پیش بینی شده و حمل و نقل عمومی از پارکینگ‌ها به محدوده استادیوم آزادی مهیا شده است بنابراین از شهروندان می‌خواهیم وسیله نقلیه خود را در سطح و حاشیه معابر ورزشگاه آزادی پارک نکرده و هنگام اتمام مراسم نیز از عجله و شتاب بپرهیزند و همکاری لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی مستقر در مراسم داشته باشند.

 
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه