English

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای:

جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر ۲۱۶ بازی دریافت کرده است

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ابراز داشت: با پایان مهلت ارسال تولیدات بازی‌سازان ایرانی برای شرکت در نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر ۲۱۶ بازی به دبیرخانه این رویداد ارسال شده است.

جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر ۲۱۶ بازی دریافت کرده است
به گزارش خبرگزاری موج

، محمدامین حاجی هاشمی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و دبیر نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر با اعلام اینکه در نهمین دوره جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر شاهد ارسال بیشترین بازی به دبیرخانه این رویداد به نسبت دوره‌های قبل این جشنواره بودیم، گفت: با پایان مهلت ارسال تولیدات بازی‌سازان ایرانی برای شرکت در نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر در روز ۱۵ آذر و بررسی بازی‌های ارسال شده به دبیرخانه این رویداد، در مجموع ۲۱۶ بازی در سایت جشنواره برای شرکت در این رویداد ثبت شده است.

وی افزود: به دلیل استقبال صندوق‌های سرمایه‌گذاری و بازی‌سازان از بخش سرمایه‌گذاری این رویداد، فرصت حضور در بخش سرمایه‌گذاری نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر تا روز ۳۰ آذر ماه تعیین شده است.

همچنین نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر در سه بخش رقابتی بهترین دستاورد، بهترین بازی در سبک (ژانر) و بخش ویژه جشنواره شامل بازی‌های قابل تقدیر منتخبان خود را در دی ماه و در مراسمی در آئین اختتامیه این رویداد معرفی می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه