English

اخراج بازیگر طرفدار فلسطین یک فیلم را دچار مشکل کرد

فیلم «جیغ ۷» که هفته پیش ۲ بازیگر اصلی‌اش را از دست داد، حالا باید برای مشکلاتش فکری کند.

اخراج بازیگر طرفدار فلسطین یک فیلم را دچار مشکل کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، ملیسا باررا یکی از بازیگران اصلی فیلم «جیغ ۶» به تازگی به دلیل پیام‌هایش در رسانه‌های اجتماعی در حمایت از فلسطینی‌ها توسط اسپای گلاس، تهیه کننده فیلم، اخراج شد.

در همین حال پس از اخراج باررا، جنا اورتگا دیگر بازیگری که از زمان پیوستن به این مجموعه ترسناک، به میزان قابل توجهی هواداران آن را افزایش داده بود، خبر داد به دلیل تداخل با بازی در سریال «ونزدی» نتفلیکس، به این فیلم بازنخواهد گشت. باررا و اورتگا در فیلم‌های «جیغ» نقش ۲ خواهر را بازی می‌کردند.

واکنش‌ها به اخراج باررا شدید بود و کارگردان فیلم کریستوفر لاندون به ماجرای اخراج وی واکنش نشان داد و روز سه‌شنبه یادداشتی در X منتشر و سپس حذف کرد که در آن نوشته شده بود: «همه چیز بد است. فریاد نزن. این تصمیم من نبود.»

برخی از طرفداران دیگر نمی‌توانند امیدی به ادامه این مجموعه فیلم‌های ترسناک داشته باشند، اما گفته شده تغییری در روند ادامه «جیغ» ایجاد می‌شود و با توجه به اینکه دیگر امیدی به بازگشت این ۲ بازیگر نیست، فیلم جدید باید با ترکیب جدیدی جلوی دوربین برود.

جیمز وندربیلت و گای بوسیک، نویسندگان 2 قسمت قبلی «جیغ»، اکنون باید روی پیش‌نویس جدیدی کار کنند که بدون این 2 شخصیت شکل می‌گیرد.

احتمال می‌رود برای مقابله با قاتل نقابدار نویسندگان به سراغ شخصیت‌هایی از قسمت‌های قبل بروند که هنوز زنده هستند یا می‌توان آن‌ها را دوباره زنده کرد (به هر حال این یک فیلم ترسناک است و لذت «جیغ» این است که مردگانش را خیلی عمیق دفن نمی‌کند). نیو کمپل و کورتنی کاکس از بازیگرانی هستند که شاید با بازگشت آنها بتوان داستان را به شکل جدید ادامه داد. کمپل سال ۲۰۲۲ در «جیغ» حضور یافت اما به دلیل اختلاف در دستمزد به قسمت ششم بازنگشت. احتمال دیگر می‌تواند پاتریک دمپسی باشد که در فیلم «جیغ ۳» در سال ۲۰۰۰ بازی کرده بود.

انتظار می‌رفت «جیغ ۷» سال ۲۰۲۵ اکران شود و اگر لاندون و نویسندگان بتوانند داستان ترسناک دیگری برای گفتن پیدا کنند، این تاریخ اکران هنوز ممکن است به قوت خود باقی بماند. فیلم‌های «جیغ» به جلوه‌های بصری گسترده نیاز ندارند و می‌توانند به سرعت تولید شوند، تنها چیزی که لازم است یک ایده خوب است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه