English

کتاب «ماه‌رخ» به چاپ دوم رسید

کتاب «ماه‌رخ» نوشته‌ «مهشید اسماعیلی» است که انتشارات خط مقدم آن را در ۳۵۰ صفحه منتشر کرده است.

کتاب «ماه‌رخ» به چاپ دوم رسید
به گزارش خبرگزاری موج

 کتاب «ماه‌رخ» شاملِ خاطرات سیده ماه‌رخ حسینی است. سیده ماه‌رخ حسینی یک زن ایرانی است که در جنگِ سوریه و در منطقه‌ی مخیمِ یرموک در محاصره‌ی نیرو‌های جبهه‌النصره و جیش‌الحر قرار می‌گیرد. خواننده‌ این کتاب از روز‌های تولد و کودکی و جوانی با این شخصیت همراه می‌شود. ماه‌رخ از خاطرات ازدواجش با مردی فلسطینی و بعد درگیری‌های سوریه هم روایت می‌کند... در زندگی ماه‌رخ آنقدر اتفاق پشتِ اتفاق می‌افتد که احتمالا برای مخاطب جذاب خواهد بود.

اما اینکه این زنِ ایرانی با ۴ فرزند، وسطِ جنگِ سوریه چه می‌کند؟ چه اتفاقاتی برایش در روز‌های طولانیِ محاصره می‌افتد؟ سرنوشتِ خانواده‌اش چه می‌شود و چگونه از این محاصره خلاص می‌شود را در کتاب «ماه‌رخ» می‌توان خواند.

کتاب «ماه‌رخ» نوشته‌ی «مهشید اسماعیلی» است که انتشارات خط مقدم آن را در ۳۵۰ صفحه منتشر کرده است.

بخشی از کتاب:

«رفتم خانه‌ی خودمان. هزارجور فکر و خیال مثل خوره به مغزم افتاده بود. با خودم می‌گفتم این دیگر چه مخمصه‌ای بود که در آن گیر افتادم. اصلا من در میان جیش‌الحر چه کار می‌کنم؟ چگونه باید ثابت کنم منافق یا مسلح نیستم؟ با چه رویی به دیگران بگویم شوهرم خرابکار نبود؟ و موقع آوردنِ مایحتاج از یک سوپرمارکت کشته شد؟ اصلا چه بلایی قرار است سر من و بچه‌هایم بیاید؟ چه کاری از دستِ یک ایرانی بی‌پناه وسط محاصره در کشور غریب برمی‌آید؟»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه