English

اکران آخرین فیلم جمشید مشایخی پس از ۴ سال

براساس آخرین اخبار، فیلم سینمایی «سینما شهر قصه» پس از جشنواره فیلم فجر اکران می‌شود.

 اکران آخرین فیلم جمشید مشایخی پس از ۴ سال

به گزارش خبرگزاری موج، «سینما شهر قصه» ساخته کیوان علیمحمدی و علی‌اکبر حیدری اولین‌بار در جشنواره سی‌وهشتم فجر رونمایی شد و از آن زمان تاکنون شرایط اکران عمومی را پیدا نکرده است.

این فیلم سال ۱۳۹۷ و با بازی  حامد کمیلی، آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، فرخ نعمتی، سیاوش مفیدی، رؤیا میرعلمی، فریبا جدیکار، حمیدرضا پگاه، افشین هاشمی، هدیه تهرانی و زنده‌یاد جمشید مشایخی ساخته شد که نگاهی نوستالژیک و طنز به تاریخ سینمای ایران دارد و در زمان نمایش در جشنواره فجر نظر مثبت جمع زیادی از تماشاگران را به خود جلب کرد.

سازندگان این فیلم درصدد بودند «سینما شهر قصه» را پس از حدود ۴ سال از اوایل ماه مهر روی پرده سینماها ببرند و طبق پیگیری‌ها قرار بوده فیلم از هفته گذشته و در روزهای ابتدایی آبان اکران شود که فعلا این تاریخ منتفی شده است.

علی سرتیپی، مدیر دفتر پخش فیلمیران و پخش‌کننده فیلم، در این زمینه گفت: «سینما شهر قصه» پس از جشنواره فجر امسال اکران خواهد شد.

کیوان علیمحمدی و علی‌اکبر حیدری، پروانه ساخت فیلمی دیگری با نام «مولن روژ» را هم گرفته‌اند که فیلمبرداری آن احتمالا در زمستان انجام خواهد شد. آن‌طور که از نام این فیلم برمی‌آید، «مولن روژ» هم مانند «سینما شهر قصه» درباره سینماست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه