English

آنجلینا جولی:

بمباران غزه توجیه نشدنی است

آنجلینا جولی خواستار آتش بس فوری در غزه شد و بمباران غیرنظامیان و محرومیت از کمک، سوخت و آب را به عنوان مجازات دسته جمعی دو میلیون نفر از مردم غزه که نیمی از آنها کودک هستند، خواند.

بمباران غزه توجیه نشدنی است

به گزارش خبرگزاری موج، آنجلینا جولی ، بازیگر برنده اسکار و فعال بشردوستانه، در اینستاگرام غم و اندوه خود را از وضعیت اسرائیل و غزه ابراز کرده است. او در پست خود نوشت که میلیون ها نفر در سراسر جهان برای غیرنظامیان بیگناهی که در درگیری کشته شده اند سوگوار هستند.

او همچنین برای بازگشت سالم هر گروگان و برای خانواده های کسانی که یکی از عزیزان خود را از دست داده اند دعا کرد.

جولی به مدت 20 سال با کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد کار کرده و از حقوق آوارگان اجباری حمایت کرده است. او در سال 2001 به عنوان سفیر حسن نیت و سپس در سال 2012 به عنوان فرستاده ویژه منصوب شد.

جولی در بیانیه خود اذعان کرد که وضعیت غزه وخیم است و بیش از دو میلیون نفر (نیمی از آنها کودک) در محاصره شدید و دهه ها آواره و بی تابعیتی زندگی می کنند. وی خاطرنشان کرد که کامیون های کمکی که وارد می شوند تنها کسری از آنچه مورد نیاز است هستند و بمباران ها هر روز نیازهای بشردوستانه جدیدی را ایجاد می کنند. وی همچنین با بیان اینکه محرومیت از کمک، سوخت و آب، مردم را مجازات دسته جمعی می کند، خواستار آتش بس فوری شد.

جولی در پایان گفت که به کمک های خود برای کمک های پزشکی ادامه خواهد داد و حمایت از کار پزشکان بدون مرز را انتخاب کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه